کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

رامبوووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1394/3/30 9:24
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

بهش میگم چرا گل سرت خیس شده؟   میگه: خب آب خورده دیدهزیبا

****

میگم: بازی و شیطنت بسه، دیگه وقت خوابه     میگه: دیده آخرشبه، بایـــــــــــــــــــد!!! شیطونی کردشیطان

****

میگه: رامبد جوان هستم، اینجا خنداونه است و تشویق1

****

به اصطلاح درسخوانآینده نگری نمودیم، و قبل از ماه رمضان سه چرخه ببخشید سه خرچهخندونکخریدیم، که در عصرهای طولانی یاریگرمان باشد، وکمی از شیطنتهاش کم کنه

همون ساعات اول، پشیمون شدیمبی حوصله، کارمون شده خانوم رو هل بدیم، و تمـــــــــــــام زوایای خونه رو زیرپا (زیرچرخ) بذاریم، و البته هر ازگاهی هم جوابگوی نق و نوق ها و زورگویی هاش باشیم که:  چرا نمیشه با سه چرخه ی مثلا با ابعاد دو متر در سه متر از راهرویی با ابعاد کوچکتر گذشت، یا چرا وقتی ایشون فرمون رو نچرخوندن، خود سه چرخه خودکار به سمتی که ایشون خواسته نچرخیده، یا چرا از این محل دوستداشتنی ایشون سریع رد شدیم یا ...

قسمت دیگه مشکلمون هم وقتی رخ مینماید که مینا میخاد در بغل مامان!!! دو خرچه سواری کنه، یا ایشون همزمان با چرخ سواری، میخاد کارهای منزل رو هم انجام بدهبی حوصله

 

 

1.کاش برنامه سازهامون میدونستن با برنامه ساختنشون چ کار عظیمی انجام میدن، گرچه سعی بسیاری در کنترل تلویزیون دیدنش دارم، وبه اجبار سعی در به صفر رسوندنش، ولی میدونم تا حدی در این کار موفق هستم و خواهم بود

 پ.ن. احتمالا میدونید که عنوان رو با لهجه ی کی باید خوند؟!!چشمک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
6 تیر 94 9:45
سه چرخه اش مبارك و همچنين مشغوليات جديد شما نه كوثر جونم تو رامبووود نباش...من اصلا رامبد رو دوست ندارم و همچنين خندوانه رو
مامانی
پاسخ
ممنونم من اصولا سعی میکنم تلویزیون نبینیم، ولی خب گاهی پیش میاد دیده این عدم علاقه تو هم حتما منشاءی داره، شکرخدا من به اندازه تو حساس نیستم، وگرنه با این علاقه ای که کوثر نشون میده، زندگی بسی سخت میگشت