کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

ممنون

1394/6/31 9:12
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم بیرون، میگه فلان خوراکی رو میخام، میگم باشه اگه فروشگاه باز بود می خریم، میگه خداکنه باز باشه

به فروشگاه رسیدیم، میگه: فکر کنم حرفمو  شنیدزیبا

***

میگه بعد از ممنون چیه؟

میگم: خواهش میکنمزیبا

***

میگه فلان کار رو بکنی من میدونم با توشیطانخجالت

***

با عموهاش طی کرده بودیم که حتما تولدش رو بیان، ولی نیومدنغمناک با مامانجونش که حرف میزنه طبق معمول احوال عموها رو میپرسه، میگم: بگو با عموها قهریخجالتشیطان میگه من...  جمله رو ادا نکرده از من میپرسه چراااااااااااااااااا؟خجالت

***

 

 

 

 

اخیرا "خدا" در مکالماتش کاربرد بیشتری داره: خدا رحم کرد، خدا رو شکر، خدایا شکرت و ...

***

میخایم بریم بدرقه مامانجون، بهش میگم برو دستشویی که مشکلی پیش نیادزبان اونجا به خودش میگه: زوووووووود باش، میخایم بریم بدرقه مامان جون

چقدر هم اعضای بدنش حرف گوش کنن!!!خندونک

رفتیم بدرقه مامانم، خواهرزاده ام بهش میگه: تو دیگه این وقت شب اینجا اومدی چی کار؟

میگه: اومدم مامان جونو سوار اتوبوسش کنم، بره مسافرتراضی

***

با کلی ترفند رفتیم دستشویی، شماره 1 به سرعت خودنمایی کرده، میگم: تو که میگفتی ندارم، پس این چیه

با خنده و شیطنت میگه ... است(شماره 2)خندونکخجالت

پ.ن. ببخشید کمیخجالتشد

پ.ن.2. با کلی تاخیر پست تولد ارسال خواهد شدخجالت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام
31 شهریور 94 12:25
سلام عزیزم تولد کوثر جون هزاران بار مبارک منتظر پست تولدش هستم جالبه که من همه ش تلاش می کنم "قهرم" رو از سر علیرضا بندازم حالا کوثر جون به این خوبی خودش نمیگه
مامانی
پاسخ
سلام الهام جون ممنونم راستش من خودم هم خیلی سعی کردم این واژه اصلا وارد دایره لغویش نشه، ولی اطرافیان باز هم نقش موثر خود را ایفا نمودندالبته فعلا براش فقط معنی ناراحت بودن رو میده، و رفتاری خاصی در پی نداره ولی تذکر خوبی بود
مریم مامان آیدین
2 مهر 94 11:31
سلاااام دوست خوبم تولد کوثر عزیزم مبارک....الهی همیشه لبش خندون و تنش سلامت باشه عاشق این حضور خدا تو دیالوگ های بچه هام کاش میفهمیدیم تو سرشون چی میگذره و تصورشون چیه...حتما خیلی باید قشنگ باشه با اون صحبت با اعضای بدن تو دستشویی خیییییلی خندیدم....ماشالا خیلی شیرینه زنده باشه الهی...ببوسش از طرف من دوستم
مامانی
پاسخ
سلام مریم جان ممنونم بابت دعای قشنگت واقعا کاش میشد فهمید، حتما زندگی خیلی قشنگ تر میشد راستش کمی زشت بود نوشتنش یعنی خجالت داشت، ولی خواستم یادگار بمونه تا بعدها بدونه چ زبونی برای ما می ریخته ممنونم، و آیدین گلمون رو از طرف من ببوس از نوع محکم
مامان راحله
2 مهر 94 16:32
تولدت مبارککککککک عزیزممممممم
مامانی
پاسخ
mahtab
5 مهر 94 17:33
امان از دست این هایی که دعوت می شن و نمیان ماشاالله به این همه نمک و قند کوثر چان ببوسش از طرف من راستی با ما قهرید؟
مامانی
پاسخ
ممنونم از لطفت نه عزیزم،این چ حرفیه، بدون اغراق همه پستهاتو میخونم، ولی حاضری نزدم حتی اون وبلاگت رو هم مدتهاست میخونم
mahtab
5 مهر 94 17:34
راستی من نمیدونم تولد کوثر جان رو تبریک گفتم یا نه؟ به هر حال مبارک باشه و ایشالا زیر سایه ی شم 120 ساله بشه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم، مقصر من هستم که هنوز پست تولدشو نذاشتم
مامان راحله
9 مهر 94 13:40
امروز نبی هم به علی(ع) می بالد تا روز ابد نام علی(ع) می ماند عالم به هزار لهجه در عید غدیر آوای قشنگ یا علی(ع) می خواند دوست عزیزم عیدتون مبارک
مامانی
پاسخ
با تاخیر سپاسگذارم