کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

خواب و بیدار 2

1394/3/18 14:57
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

این خوابیدن ما هم داستانی شده برای خودشبی حوصله

مثلا من زودتر خوابیدم، قرار شده کوثر با آقای پدر بازی کنن، خسته که شد بیاد بخوابه

اومده باهام حرف میزنه، میگم: من خسته ام میخام بخوابم    میگه: باشه، رو به طرف من بخواب

بعدم کمر فابریکخطاما شده سرسره ی خانووووووووووومبی حوصله  

تا صدای آخی، اوخی ازم بلند میشه، میگه : تو خوابی، سروصدا نکن دیگهشیطان

اجبارا آخ و اوخمان تبدیل میشود به خنده ای ملیـــــــــحدلخور میگه: تو خوابی هاااااااااا، توی خواب نخندشیطان

.

.

.

این بازی که براش تکراری شده میگه: مامــــــــــــــان بیدار باش دیگه!راضی

 

تقریبا بعد یه ساعت چشمهاش روی هم میره، در حالیکه هنوز با دستش بیرون اتاق رو نشون میده که بریم باززززززززززززززززیسکوت

پ.ن. این پستو نوشتم تا بعدها بدونی هرشب سر خوابیدن -این پدیده!!!ی به ظاهر ساده- چه بساطی داریم، احتمالا این پست ادامه داردخندونک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان راحله
19 خرداد 94 15:48
مامانی
پاسخ
مامان راحله
21 خرداد 94 17:28
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
مامان ساناز
24 خرداد 94 13:26
من نمیدونم اخه چرا این بچه ها خوابیدن رو دوست ندارن ما هم تو خونمون با سارینا سر خوابیدن داستانها داریم تازه حالا سارینا هنوز 18 ماهشه خیلی زبون نداره اما کلی من و پدرش رو سرکار می ذاره تا نخوابه. خدا صبرمون بده
مامانی
پاسخ
الهی این جریان ادامه دارد...
مامان آنیسا
26 خرداد 94 7:04
وای من فکر میکردم فقط ما از این بساط بدخوابیدنا داریم پس شما هم درگیرید خدا قوت عزیزم
مامانی
پاسخ
بله، عزیزم، درگیریم بدددددجووووووووووووور
مریم مامان آیدین
27 خرداد 94 18:49
الهی قربونش برم وروجک چه داستان هایی داره با خوابیدن هاااا عااشق سرسره بازی و اینکه نباید صداتون هو دربیادش شدم...تو خوابی...حرف نزن خییلی ببوسش دوستم..خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزمخدا نکنه آره داره برای خودش داستان های هزارویکشبی میشه لطف داری مریم جوون آیدین گلمون رو میبوسم
الهام
31 خرداد 94 10:30
من برای این پست نظر گذاشته بودم ولی نمی دونم چرا نرسیده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نمیدونم چی شدهبه نظرت وبلاگ روزه نمیگیره؟؟؟ یا داره در ملاء عام روزه خواری میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهرحال ممنونم ک به ما سر میزنی
مامان محمد مهدي (مرضيه)
6 تیر 94 9:47
من نميدونم چرا اين فسقل ها اينقدر از خواب بيزارن محمدمهدي هم در واقع نميخوابه بلكه بيهوش ميشه...متوجهي كه
مامانی
پاسخ
اتفاقا دیشب یاد روزهای کودکی خودم کرده بودم، که چه ترفندهایی به کار میبستم تا از خواب ظهر فرارکنم، ولی خدائیش دیگه یادم نمیاد برای خواب شب مشکل درست کرده باشم گرچه به قول شما احتمالا بیهوش میشدم دیگه خیلی به توصیفت خندیدم، واقعا جالب بودددددددددددد