کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

zoo!!

1394/3/17 10:45
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

اخیرا وقتی کاری میخاد انجام بده که میدونه من مخالفم، میگه "تو نبین"! یا "برو از اتاق بیرون"!! یا "چشماتو ببند"بی حوصله

****

با سرعت میدوه، و میگه"پرواز میکنم"!!!  به مامانجونش گفته: مامانم پرواز یادم داده!!دلخور

مشکل جایی خودشو نشون میده که    میخاد به عروسکش هم پرواز کردن یاد بدهخندونک

****

صدای بازی پسرهمسایه میاد، میگه میخام ببینمش، میگم نمیشه از اینجا دیدش

دیوارو نشون میده که از اونجا ببینمش، بریم روی دیوار   وقتی باز من آیه یاس میخونم میگه: پیشی بشم، برم روی دیوار، ببینمش     پیشیییییییییییی شم دیگه!!!بی حوصله

پ.ن. خوبه ما دسترسیمون به حیوانات محدودهخندونکچشمک

****

آقای پدر صداش میزنن: کوثــــــــــــر؟      میگه: من دوثر نیستم که، من مامان مینامزیبا (مینا عروسک جدیدشه)

****

در ادامه توجیهات ضد نی نی مانخجالت، تا صدای گریه نی نی همسایه آخر شب اومده، گفتم: نی نی گریه میکنه... هنوز ادامه نداده بودم که میگه: نی نی پیش مامان بخوابه، من پیش بابا میخوابمراضی

ناباورانه و البته کمی مشعوف میپرسم: پیش بابا میخوابی؟؟؟   میگه: نه، نی نی بره پیش مامانش (اسم همسایه رو هم میاره) بخوابه دیگهراضی

****

تلفن رو برداشته تا طبق معمول با دوستش حرف بزنه، میگه: سلام، خوبی ، ببخشید مزاحم شدم...زیبا

****

تقریبا هرروز میهمان داره: دوستاش با بچه هاشونفرشتهمیان خونمون، و ازشون پذیرایی میکنه: چایی میاره، میوه میذاره، هر ازگاهی هم آش درست میکنهزیبا    چند روز پیش هم بچه دوستش آش دوست نداشت!!!تعجب

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان راحله
17 خرداد 94 23:57
عجبـــــــــــــــ
مامانی
پاسخ
لطفا نتیجه تفکراتتون رو به ما هم اعلام بفرمایید
الهام
18 خرداد 94 8:14
ای جانم دخترکمون میخواد پرواز کنه کاریش نداشته باشید دیگه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم والا ما کارش نداریم، مشکل اینجاست که مسئله در همین مرحله نمی مونه و هی پیشرفت میکنه: که عروسکم چرا پرواز نمیکنه، یا چرا من مثل پرنده ها پرواز نمیکنم و ... وما