کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

بازی

1394/3/3 10:13
نویسنده : مامانی
197 بازدید
اشتراک گذاری

موقع خوابه، ولی کوثر همچنان مصر به مقاومت در برابر این پدیده!!!بی حوصله بهش میگم: چشمات پر از خواب شده

چشماش رو میبنده میگه کوووووووووووو؟؟؟؟؟؟خندونک

یا به اطراف میچرخونه، یعنی تو چشمهامو نبینشیطان

***

روزهای آخر هفته سحرخیز میشه، که بیدار شیـــــــــم، بریم باززززززززززززززززیخندونک

(حالا من: مادرجان بخواب، تمام روزهای هفته به امید خواب صبح این دوروز بوده ایییم--درجه تنبلی اینجانب مشخص شد عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت-)

این هفته، نمیدونم چی شد که از دست من ناراحت شد، با حالت قهر و دلخوری میگه: دیده باهات بازی نمیکنمخجالت

پ.ن. فکر نکنید ما بسیار اهل بازی و خلاقیت هستیم، دختر دلبندمان بسیار قانع استمحبت

***

بدون هماهنگیبی حوصلهبا ایشون نمازم رو بستم

راه میره و میگه: منو ناراحت کردی، دیده ناراحت شدم (متاسفانه حالت صورت و دست هاش رو نمیتونم توصیف کنم)

پ.ن. موقعیت ما: خانه مادرشوهرمحبت  و همه درصدد جستجوی علت ناراحتی یکی یکدانهزبان (و البته موقعیت دوم ما: نمازی بس روحـــــــــــــــآنیفرشته)

***

هر کس مریض میشه، ارجاعش میده به دکتر خودش، اونهم با اسم و فامیل!!خندونک

***

موقع آب بازی ها خودش گوش شنوایی برای توجیهات کم آبی های ما نداره

موقع شستشوی دست یا خصوصا صورتش(که خیلی دوست نداره): آبو ببند، کافیه، نی نی های دیده آب ندارن هاااااااااااااااااااااراضی

***

 

پ.ن. حالم را پرسیدند، گفتم رو به راهم    ولی نپرسیدند: کدام راه!!

پ.ن 2. میدونم سلامتی مهمترین نعمت الهیه، الهی شکر

ولی: کاش با هم مهربانتر باشیم، گاهی خودخواهی های ما، لحظات، ساعات و روزهای کسی را خراب میکند، که مطمئنا جزئی از یک خانواده است

اینو نوشتم تا خودم یادم بمونه یک رفتار، یک حرف، یک انتظار نابه جا چقدر میتونه دایره تاثیر وسیعی داشته باشه

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
3 خرداد 94 16:03
سلام دوستم واي از دست اين دختر شيرين زبون...بچلونش به جاي من ان شاالله احوال دلت رو به بهترين راه باشد...نبينم دوستم گرفته باشه احوالش بله خدا را براي نعمت سلامتي هر لحظه شكر ولي ان شاالله رفع نگراني و كدورت بشه زودتر و هميشه ايام سرحال و سرخوش باشي
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم، چشم، گرچه از این کار خوشش نمیاد انشاءالله برای همه اینطوری باشه
لوسی می
4 خرداد 94 10:17
سلام خوبی؟ این وب ما که کلا قطع شده من مثل بچه های خوب و مثبت نشستم پای پایان نامه م! ولی همه پستهاتو میخونم. بعضی وقتها نظرم میاد و وقت نمیشه بذارم بعضی وقتها هم نظرم نمیاد کلا. خواستم حالتو بپرسم! به کدوم راهی الان؟!
مامانی
پاسخ
سلام دوست جون من هرروز چکت میکنم، انگار این پست اخرت قفل شده!! آفرین، پس اگه اینجوریه این قفل مستدام، گرچه دلتنگت میشیم اوووووون راه، واضح بود عایا؟؟
مامان زکریا
8 خرداد 94 11:33
سلااااااااام ما خیلی وقنه غائبیم شیرین زبونی های کوثر جون همچنان ادامه داره ماشالله
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب از این طرفا، انقدر نو بالا زدی که دیگه ما رو یادت رفت؟؟!!