کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

نی نی

1394/2/22 13:49
نویسنده : مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

هرازگاهی گوشزد میکنیم که پستونک نباید بخوره

میگه: همه اش تقصیر این دستمه، ببین میذاره تو دهنم!!!

(البته اینجور مواقع اجازه نمیده ما وارد این بازی بشیم و دستش رو تادیب کنیمشیطان)

****

ابراز علاقه اش به نی نی های اطراف و اصرار برای خونه بردنشون همچنان ادامه دارد

آقای پدر:راضی

ما:دلخور

لذا چندشب پیش خواستیم بالاخره مسئله را حل کنیم، لذا گفتگوی آخرشبمون رو به این مقوله اختصاص دادیم:

-اگه نی نی بیاریم خونه مون من دیگه نمیتونم بغلت کنم، چون اونو باید بغل کنم که نمیتونه راه بره

غذاتو نمیتونم بهت بدم، چون اون که نمیتونه غذا بخوره رو باید غذا بدم

کنارتو نمیتونم بخوابم، باید کنار اون بخوابم و ... (مقولاتی از این دست!)

-- خب من بغلش میکنم، تو نمیخاد بغلش کنی

--خب بگو مامانش غذا بهش بده، و بیاد کنارش بخوابه

--منم کنارش میخوابم

--اصلا بگو مامانش بیاد پیشش، ولی بیان خونه مابدبو

****

به آقای پدر یک عدد بیسکویت داده، میگن: یکی دیگه هم بده   میگه: نه دیده کافیهخندونک

****

تلویزیون مستند برداشت محصول نشون میده

میگه: بگیم بابا از این خونه ها بخره؟ که درخت داره، که گاو داره، ببیـــــــــــــن سیب هم داره!!!زیبا

****

میخاد بره آب بازی

میگه: خدا کنه سرما نخورم، یه کوچولوووووووووو سرما خوردم، اشکال نداره، ایشالا بهتر میشم، آب بازی کنم شاید بهتر بشم و ...

(البته این توجیهات قبل از اعتراض ما سلسله وار بیان میشود!!!)

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

mahtab
22 اردیبهشت 94 15:24
سلام ماشاالله به این همه شیرین زبونی و حاضر جوابیش همین دیگه...بچه میخوان اما با مامان مستقل مامان خودشون باید فقط مامان خودشون باشه...مشکل همینه شراکتی قبول نیست اگر نه خودتون اقدام میکردید جهت تامین نیازش به نی نی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آری، تنهــــــــــا مشکل ما همینهالبته از شوخی گذشته من اگه خودم کارمند نبودم با این همه اصرار واقعا وسوسه میشدم
مامان راحله
22 اردیبهشت 94 17:30
ای دختر شیطون .. خب مامانی یه نی نی براش بیار نخواد از این و اون قرض بگیره
مامانی
پاسخ
خدای را سپاس که تقریبا کپی دختر ما رو شما هم دارین چشـــــــــــم
الهام
24 اردیبهشت 94 13:11
سلام عزیزم قالب جدید مبارک خب خواهر شما که اینقدر در مورد نی نی جدید تبلیغاتِ منفی می کنید بعداً و با ورودِ نی نی جدید مشکل ساز خواهید شد ماشاله به دختر حاضر جوابمون ببوسش از طرف من
مامانی
پاسخ
سلام الهام جون ممنون حق با شماست، ولی اخیرا زیادی نی نی طلب شده، و کار به گریه و زاری افتاده!! ممنونم، و شما هم علیرضای گلمون رو ببوس
مریم مامان آیدین
29 اردیبهشت 94 11:35
سلام دوست گلم ببخش عزیزم من چند روزی ناخوش احوال بودم و کمتر وب میومدم و شرمنده هستم الهی....قربون پستونک خوردن کوثر جووون چقدر مهربونه که نی نی هارو میاره خونه...عزیـــــــــزم توجیهاتش هم خیییلی شیرینه...خدا حفظش کنه براتون دوستم
مامانی
پاسخ
سلام مریم جون ایشالا که بلا دورهنه عزیزم این چه حرفیه،هروقت که به ما سرمیزنی لطف میکنی خدا نکنه مریم جون، برای ما که فعلا معضلی شده این پستووونک(این پستونک رو به لهجه بچه فامیل دور بخون) آری، بسیـــــار مهربان، به شرطی که نی نی دراختیار خودش باشهو قرار نباشه مامانش رو ثانیه ای مشغول کنه ممنونم عزیزم، آیدین جون رو از طرف من ببوس
ĸoѕαr
3 خرداد 94 7:52
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامانی
پاسخ
سلام کاش میگفتید چرا!!
لوسی می
4 خرداد 94 10:20
ماشالله که چقدر بلبل زبونه این بچه! ای خدا! اینجا بود فک کنم همه ش رد گاز من رو صورتش می بود! :دی راستی یه نی نی بیار بچه گناخ داره! بعدم فکر کنم شرایطی که برای ورود نی نی جدید توصیف کردی خوب نبودا! فک کن یه نی نی بیاری اینا یادش بمونه احساس ناامنی خواهد کرد! البته بعیده یادش بمونه ولی من نه اینکه قصدم همیشه نی نی آوردن بوده همیشه جنبه های مثبتشو میگفتم :دی
مامانی
پاسخ
نظر لطفتهالبته من خودم چون اصلا اهل گاز گرفتن نیستم، یه کم این تصویر برام مبهمه، خصوصا که کوثر گاهی حتی اجازه نمیده محکم بغلش کنی، پس نتیجه میگیریم که اونجا هم بود فرقی نمیکردگرچه خودت هم یه بلبل داری، چه بسا دوتا بلبل ولی رو نمیکنی چشـــــــــــم، فقط حیف که نزدیکم نیستی وگرنه ازت قول میگرفتم هر 4تا رو باهم بزرگ کنی، بعد به حرفت عمل میکردم راستش اون موقع تنها باری بود که این نوع توجیهات رو کردم، از بس یه مدت گیر داده بود، گفتم که کار به گریه و زاری کشیده بوووود، اما خب وقتش که برسه سعی مینماییم وجوه مثبت را رو و البته بزرگ نمایی کنیم
مامان زکریا
8 خرداد 94 11:33
واقعا این تنها بودن بچه های ما چقدر دردناکه
مامانی
پاسخ
هر شرایطی یه سری مزایا و یه سری معایب داره دیگه ولی من اگه کارمند نبودم، شرایط رو متحول میکردم