کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

خستگی نوشت!!

1393/11/21 8:11
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب حدودای ساعت8-9شب بود که یه هویی (این یه هویی رو با تاکید بخون) ویروس سرماخوردگی برمن نازل شد

از اونجا که تجربه ثابت کرده وقتی من ویروس سرماخوردگی میگیرم، کوثرجان ویروس "مامان" میگیره، سعی کردم بسیـــــــــار نامحسوسبی حوصله ازش دوری کنم ولی..

انگار باز موفق نبودمغمناک

اوایل دیشب که کمی داغ بود به این فکر میکردم که یعنی ممکنه من باز بچه بیارم و این شرایط پراز دلهره رو خودخواسته تجربه کنم، اواخر شب که درجه حرارتش بالاتر رفت و با بروفن هم دوساعتی طول کشید تا کمی خنک بشه، دیگه به فکر هم نرسیدم

حدودای 4بود که باز دمای بدنش رفت بالا و ...

هی غلت میزد و بهونه میگرفت، بهش میگم چته؟    میگه: نــــــــــمی دونمغمگین

بعد میگه: دیدی پیشت موندم، دوســـــــــت دارم

و حال الان من:شب نخوابیده و به خاطر مرخصی های زیاد اخیر اجبارا به سرکار اومدهخطا

 

پ.ن.این پست رو شاید بعدا پاک کنم، فقط نوشتم که یادم بمونه چه زمستون سختی امسال داشتیم

پسندها (1)

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
21 بهمن 93 17:20
ای وای چه بد حتما تبش رو کنترل کن عزیزم. ایشالا که بلا دوره الان برای تصمیم گیری برای بچه دوم زمانِ مناسبی نیست! بذار باز شیرین زبونیهاش گل کنه مطمئنا تصمیمت عوض خواهد شد راستی پست به این خوبی چرا میخوای حذفش کنی!؟ اتفاقا به نظر من وجود یک همچین پست هایی لازمه تا بچه ها بدونند جادۀ زندگی همواره هموار نمی مونه و بالا و پایین زیاد داره
مامانی
پاسخ
ممنون، آره منم به همین خاطر شب رو نخوابیدم، تا تب هم نداشته باشه سعی میکنم با دمنوش ها مریضی رو کنترل کنم آره، حق با شماست، اگه قرار به این نوع تصمیم ها باشه شاید روزی چندبار کبری بشم نمیدونم، اصولا از سختی ها تو وبم ننوشتم، ولی درست میگی، این سختی ها هم بخشی از زندگیه
لوسی می
23 بهمن 93 10:35
سلام و ملیکم. یه دلیل مریضی های فراوون ارتباط شما با بیرونه. محل کار چر از آلودگیه و بچه حساس! وقتی از سر کار برمیگردی خونه، اول دست و صورت رو حتما حتما دقیق بشور بعد لباساتو کلهم اجمعین عوض کن و بعد برو سراغ کوثر جان. به باباش هم بگو همین کار رو بکنه. البته احتمالا خودت اینو میدونستی و انجام میدادی اما من خواستم دوباره تاکید کنم که خیلی مهمه. من تمام تلاشمو میکنم که ساعت برگشتن پسرعموی پسرک از مدرسه، پسرک بالا نباشه که فرتی نپره بغلش کنه و برامون بشه دردسر. چون هرچی هم بگی اول دستاتو بشور و لباس عوض کن بچه ها که گوش نمیدن که! تو هم اگه کسی رو داری که یه مقدار تو این زمینه ها بی خیاله حتما بهش تاکید کن که ملاحظه شو بیشتر کنه. در مورد تب هم من نشنیده بودم برای بچه های این سن و سال هم بروفن تجویز کنن! بهترین ضد تب برای بچه ها همون قطره ی استامینوفنه. از شیاف هم بهتر عمل میکنه و خیلی زودتر اثر میذاره. فکر میکنم سرم رو هم امتحان نکردی وگرنه بعیده اینقدر مریض بشه امیدوارم تا الان که مینویسم خوب شده باشین و دوباره سرحال بشه این بلبل خانم ما این کامنت فقط نکات بهداشتی بود! :دی
مامانی
پاسخ
علیکوم و رحمه الله آره میدونم،هر سری اول من میگیرم بعد کوثر، سعی در مراعات دارم ولی .. آره ما هم وقتی خواهرزاده ام میاد همین مشکل رو داریم، انگار نگاهشون هم که به هم تلاقی میکنه، ویروسه منتقل میشه!! کوثر اصلا استامینوفن نگه نمیداره، به همین خاطر سر هر واکنسش هم من تب میکردم، این سری دکترش براش ایبوپروفن داد، که اگرچه به نظر من اثرش کمتر از استامینوفنه، ولی خب حداقل اینه که کل زندگی رو ... نمیکنه راستش نه، این روزها انقدر بدقلقه که جرات تجربه جدید ندارم، ولی در چشم اندازم هست بله، شکرخدا الان هردو بهتریم ولی خب تا سلامتی هنووووووز فاصله داریم ممنون بابت این کامنتت
مامان راحله
24 بهمن 93 19:17
خدا نکنه مریض بشید
مامانی
پاسخ
ممنون از دعای خوبت
لوسی می
25 بهمن 93 15:03
خب اگه همیشه اول از خودت شروع میشه که مشکل از خودته دیگه! بچه طفلی رو چکار داری؟؟! خودت سرم رو امتحان کن! روزهایی که فکر میکنی مستعد مریض شدنی که حتما استفاده کن و سایر روزها اگر خیلی برات سخت بود و حالت بد میشه (که به نظر من کوتاه نیا و انقدر استفاده کن که بدنت کوتاه بیاد و کم بیاره و دیگه حالت بد نشه) اگه نتونستی از سیر استفاده کن. هر روز سیر بو کن! ببر سر کار هر دو سه ساعتی جلوی بینیت بگیر بو کن! جلوی بیماری رو میگیره. مخصوصا انفولانزا و سرماخوردگی و این چیزای شایع. خیلی عالیه. هر شب بالای سر کوثر جان سیر تیکه کن بذار! یا وسط خواب جلوی بینیش بگیر که یکی دو بار نفس بکشه بو کنه، پیاز چند برش بکن بذار که میکروب و آلودگی هوای اطرافش رو جذب میکنه، صبح هم بندازشون دور. زحمتی هم نداره. تا بعد سر فرصت از سرم هم استفاده کنی براش.اسپند دود کن، هر از چندی در و پنجره ها رو باز بذارین که هوا هی عوض بشه و مدام ویروسی نباشه اینطوری بچه هم انقدر اذیت نمیشه. دیگه کل سوادم همین بود خواهر!
مامانی
پاسخ
mahtab
26 بهمن 93 11:35
سلام واقعا برای مادران هیچی بدتر از سرماخوردگی بچه هاشون نیست اینه که مریضی خودشونو یادشون میره و همش دعا میکنن دلبندشون ازشون نگیره امیدوارم به زودی بهتر شین و بیماری و کسالت ازتون دور دور باشه همیشه به جاش نوروز بهتون حسابی مزه میده منم همش منتظر اتمام زمستونم برعکس قبل ترها که عاشقش بودم
مامانی
پاسخ
سلام ممنونم راستش منم هی میگم کی بشه این زمستون تموم بشه، ولی بعد به این فکر میکنم که ویروس تو همه فصلهاهست،(البته نیمه اول سال کمتره)الان مشخص شد درجه یاس فلسفیم؟ یا بیشتر بگم
mahtab
26 بهمن 93 11:36
لوسی می جان سرم؟!!! سرم چی؟
مامانی
پاسخ
من به جای لوسی می جواب میدم: سرم شستشو