کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

دلتنگی

1393/11/13 12:47
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

خاله اش براش یه شلوار خریده، بهش میگه شلوار مهنانیخندونک

***

به باباش میگه: کجا میری؟ میگن میخام برم بیرون

میگه: زوبی (زود)بیا    (آقای پدر در شرایط قندتوی دل آب شدن): چرا؟؟؟؟؟؟؟

میگه:  برا تو دلش تنگ شدممحبت

پ.ن. گاهی ضمایر رو قاطی میکنه

***

براش کتاب داستانش رو خوندم، ساکت بود، فکر کردم زیادی طول کشیده خسته شده، وسطش گفتم خُــــــب؟

میگه: خب  (فهمیدم حواسش هست و براش داستان مفهوم بوده)

بعد از من، شروع کرد خودش داستان رو خوندن، دقیقا سر همون صفحه، بهم میگه: خُــــــب؟ (انگار جزئی از داستانه)خندونکزیبا

***

چندروز پیش در محل عروس میبردن، صدای هلهله شون رو که شنید میخاست بره ببینه، بارون شدیدی می اومدم، همینو دلیل نرفتنمون کردم، و گفتم بارون میاد حتما عروسم سرما میخوره

تا شب نگران عروس بود: عروس سرما خوردهغمگینخندونک

بعد از اون روز هم گاهی مثل صداهایی که شنیده شروع میکنه به جیــــــغ و دستزیبا

پسندها (4)

نظرات (9)

پریسا
13 بهمن 93 13:10
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان راحله
13 بهمن 93 17:01
ای جونممممممممممممممم
مامانی
پاسخ
محمد
13 بهمن 93 19:49
بروزم بروزم بروزم با مطلب "خوراکی هایی برای جلوگیری از سفید شدن موها" به منم سر بزن.
azam
14 بهمن 93 10:35
خدااااااااااا چقده من این دخمل با هوش و حواس رو دوس دارم! قربون دل کوچولیش برم که تنگ میشه! راستی ایشالا عروسی کوثر جونی!!!
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم، نظر لطفته
الهام مامان علیرضا
14 بهمن 93 15:27
ای وای منم دلتنگ روزهایی شدم که علیرضا ضمایر و جابجا استفاده می کرد
مامانی
پاسخ
مامان راحله
18 بهمن 93 12:14
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامانی
پاسخ
مامانی تبسم
18 بهمن 93 17:53
ای جووونم با این حرف زدن نمکیت عزیزم دلش برای باباش تنگ میشه.. قربون دل دخمل مهربونم بشم
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست خدانکنه، ایشالا همیشه سلامت باشین
مامان لیلا
18 بهمن 93 20:31
ماشاالله به این دخمل
مامانی
پاسخ
ممنون
لوسی می
20 بهمن 93 20:40
دوست جان عزیزتر ازجان! من خودم یه هفته س که نیستم خواهر! کجا بیام سر بزنم آخه! جالبه! تو هم هستی هستی وقتی نیستی که من نیستم!! این سیزده پست آخر همه شو دیشب نوشتم تاریخهاشو ویرایش کردم! وگرنه یه هفته س که نتم قطعه و خونه مامانم و کلی کار این قربونی و اینا بوده اصلا نشده بیام نت! حالا خوبی تو؟!