کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

ریحانه

1393/12/26 9:42
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

بهم میگه: سریع باش، یا زود باش، وقت نداریم هاااااااااااااااااا!!!!

****

میگه بریم خونه مهران، یه اَحظه (لحظه) کارش دارم!!!

****

آقای پدر در برخی موقعیت ها، که حس روایت خوانیشان به دلیلی گل میکند، می فرمایند: شما ریحانه ای و ...

در گیرودار خانه تکانی نفس گیر امسال (همراه با دختری که اجازه نمیدهد هیـــــــــــــــــچ کاری رو به تنهایی انجام بدهیبی حوصله) تقریبا نقش ناظر رو داشتن، لذا اینجانب به ایشان بازآموزی نمودیم، که : شما ریحانه هستید، نه ما

(این تذکر ظهر یک روز و فقط یک بار صورت گرفت)

شب، کوثر خطاب به آقای پدر: ریحانه، سلـــــــــــام، ریحانه خوبی؟ ریحانه ...زیبا

طفلی آقای پدر تا چند دقیقه گیج میزدندهیپنوتیزم

****

اخیرا در برخی کارهایی که ازش میخوام انجام بده، میگه : خودت انجام بده و بهونه ای هم میاره، مثل اینکه: حال ندارم، خسته ام، دستم جون نداره، آآآآآآآی پام درد میکنهبی حوصله

اولا، شما بگو، من با این طوطی دیگه جرات ابراز ضعف دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوما، شما فکر میکنی رفتار صحیح در چنین مواقعی چیه؟ بی اعتنایی، مقابله به مثل، هر دو، هیچ کدام؟؟؟

****

چندوقتیه به کتاب های "می می نی" علاقه نشون میده، گاهی قبل از خواب میخاد که براش بخونم

بعد از من شروع میکنه حرف های عادیش رو هم یه طوری گفتن که مثلا این ها آهنگین هستن، و داره به سبک شعر میخونهخندونک

****

حس مالکیتش قوی تر شده، میگه: مامــــــــــــــانم؟ مامان جووووووووووووونم؟

البته هنوز توی اینکه کی مامانه کیه می مونه، میگه مامانت چی کار میکنه؟ بعد میگه مامان جونت اومده، مامان جونم اینو گفت  و ...

 

 

 

پ.ن. شاید این آخرین پست امسالمان باشد، در دوران تعطیلات عید هم کما فی السابق، از دسترس خارجیم

لذا همین جا برای همه دوستان شروع سالی پر از خیر و برکت، و سرشار از شادی و عشق آرزومندیممحبتمحبتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رضا
26 اسفند 93 9:45
عزیزم الهی خدا برات حفظش کنه
مامانی
پاسخ
الهام
26 اسفند 93 10:32
سلام به مهساجون و ریحانه جون راستش من گاهی بی خیالِ سرپیچی های علیرضا از فرمان ها میشم و گاهی مقابله به مثل می کنم! بسته به موقعیتش داره منم سال نو رو تبریک میگم و سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
مامانی
پاسخ
سلام از ماست ما هم سعیمان همین است ممنون عزیزم، منم تبریک میگم و آرزوی سالی بسیار خوب برات دارم
مامان راحله
26 اسفند 93 16:19
بهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــبهـــــاران مبارکــــــ
مامانی
پاسخ
مامان راحله
26 اسفند 93 16:20
اینا واسه ی دخملی خوش زبونه
مامانی
پاسخ
ممنون از این همه لطفت عزیزم
کوثر
27 اسفند 93 9:16
سلام خاله جون اپم دوست داشتید سری بزنید خوشحال میشم.
فرزانه
16 فروردین 94 16:54
سلام مامانی کوچولوی نازی داری میتونم از عکسای خوشگلش برات کلیپ درست کنم باقیمت خیلی ناچیز همش 10 تومن نمونه کار تو وبلاگم هس خوشحال میشم سربزنی دیدنش که ضرر نداره عزیزم اول سفارش بده بعد از تحویل گرفتن کار مبلغ رو واریز میکنی البته نمونه ای که گذاشتم برای اینکه حجمش کم بشه برای دانلود کیفیتش رو پایین آوردم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک
مامانی
پاسخ
سلام خودم لازم ندارم، ولی گذاشتم شاید دوستی لازم داشت