کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

بزرگ شدن

1393/11/6 8:30
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

لپمو میکشه، میگه: موش بخوردِتخجالت

****

صغری: بهش گفتم وقتی بزرگ شدی میتونی آدامس بخوری

کبری: احتمالا در موقعیتی که لازم بوده (مثلا وقتی پستونک میخورده، یا قرار بوده اسباب بازیهاش رو جمع کنه یا...)، مامانجون بهش گفته تو دیگه بزرگ شدی

نتیجه: میگه آدامس بهم بده بخورم، من دیگه بزرگ شدم     مامان جون (با تاکید و قاطعیت تلفظ) گفتههههشیطان

***

طبق معمول بی حوصلهدر جریان بازی های قبل از خوابش پاش روی یکی از اعضای حساس فرود اومده، میگم قرار بود دیگه پاهات رو زیاد تکون ندی

میگه: ای پای شیطون، شیطونی میکنهخندونک

حیف که نذاشت این پای شیطون رو بخورمخوشمزه

----------------------------------------------------

پ.ن. گرچه به این پست اصلا ربطی نداره، ولی دوست داشتم در حد خودم اطلاع رسانی کرده باشم، اگر پیگیر مسائل روزجامعه هستید، دیدن این لینک خالی از لطف نیست

پسندها (2)

نظرات (8)

azam
6 بهمن 93 10:23
ای پای شیطون، شیطونی میکنه!!!!!!! یعنی آخرشه ها!!! از یه بچه دو سال و چند ماهه بعیده این جوابا! از بس که شیطون بلاست. خدا حفظش کنه ... روی ماهشو ببوس و پای شیطونشو حتماً بخور که دیگه شیطونی نکنه!
مامانی
پاسخ
بچه ها همونی رو تحویلمون میدن، که ازمون تحویل میگیرن. ممنون از دعای خوبت ممنون، سعی میکنم، گرچه میدونم بی فایده است، باز آخرشب شیطنتش گل میکنه ---- راستی چطوریه که برخی پیامهاتو خصوصی میکنی؟؟ من چیز خاصی نمیبینم، آیا مکانیزم خاصی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان راحله
6 بهمن 93 12:46
مامانی
پاسخ
به توان n
لوسی می
6 بهمن 93 13:00
) ای پای شیطون! ) خداییش خیلی بلاست ماشالله. لاحول ولاقوه الا بالله.
مامانی
پاسخ
راستش فکر کنم خودم چنین ادبیاتی رو به کار گرفتم ،ولی باز هم در موقعیت که میذاره کف دستم غافلگیر میشم
azam
6 بهمن 93 15:02
نه عزیزم هوییییجوری!
مامانی
پاسخ
آها، محض تنوع بخشی
mahtab
6 بهمن 93 16:47
مامانی
پاسخ
azam
7 بهمن 93 8:21
سلام میتونم بپرسم چرا دیگه عکسای کوثر جون رو نمیذارین؟ من عاشق عکسای بچه هام خصوصاً اونایی که عزیزن برام! منتظرما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
سلام علیکوم و رحمه الله راستش اخیرا و با مریضی هامون اصلا حس و حالش نبوده چشم در اولین فرصت ممنون عزیزم، شما به کوثر جون خیلی لطف داری
الهام مامان علیرضا
7 بهمن 93 17:18
خب آدامس بهش بده دیگه بزرگ شده منم همیشه پیگیر مسائل روز جامعه هستم و متن نامه رو تو پرسش و پاسخ خوندم... بحث در باره اش زیاده که الان جاش نیست کاش همۀ ملت خودمون این نامه رو بخونند کاش خودمون دقت کنیم و با رفتارمون دیگران رو به اسلام علاقمند کنیم کاش تعصب هامون رو کنار بذاریم و اصل اسلام رو بچسبیم در هر صورت امیدوارم اسلام هراسی ریشه کن بشه
مامانی
پاسخ
راستش من اخیرا خیلی به روز نیستم، و تقریبا اتفاقی باخبر شدم، و از اونجا که بحث زیاد بود ولی متن رو یه جا ندیده بودم، وقتی دیدم دوست داشتم در حد خودم در نشرش اقدام کنم، و بعد هم دیدم که تو پرسش و پاسخ گذاشته شد من هم امیدوارم همه به خودمون بیایم و از خودمون شروع کنیم، و دست از رصد کردن دیگران برداریم که تک تک ماییم که دیگران رو می سازیم
مامانی تبسم
11 بهمن 93 11:24
ماشاالله به این دخمل شیرین زبون با این جوابهاش ببوسیدش
مامانی
پاسخ
ممنون