کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

شایــــــَد...

1393/10/30 13:11
نویسنده : مامانی
187 بازدید
اشتراک گذاری

 مقدمه: هفته پیش مریض بودم، بهش میگفتم نیا توی صورتم سرما خوردم، با بغض میگفت: دلم برات تنگ میشه

پس از بهبودی:

بهش میگم بیا بغلم، دلم برات تنگ شده، میگه: چقدر دلت برام تنگ میشه!!دلخور

صورتمو می برم جلو تا بوسش کنم، میگه: نیا توی صورتم، سرما خوردمبی حوصله

*******

براش چتر خریدیم (از بس حرص خورد که کلاه قرمزیِ توی تیتراژ برنامه شون زیربارون خیس (سیس) میشه) چندشب پیش موقع خواب بارون گرفت، نزدیک به خوابیدن بود، که با خوشحالی بلند شده: بارون میاد، با چترم بریم بیرونآرام

******

بهش میگم: بابا نیست، رفته بیرون؟؟

میگه: شایـــــــــَد

*****

تاب، بازی محبوب این روزهاست، عروسک ها، اسباب بازی های ریز و درشت، وحتی عکسش هم از این بازی لذت میبرن، تا اعتراض میکنم که دستت رو باید به تاب نگه داری که نیافتی، میگه: مُضاضبمراضی

و گاهی که متوجه غفلتزبان من میشه، انواع و اقسام گرفتن دسته تاپ، گرفتن صندلی تاب، تاب بازی با دست باز و .. رو امتحان میکنه، گاهی که غافلترمخجالت، از این جمله اش به خودم میام که : مُضاضبم نمی اُفتمبی حوصله

****

 

دستهامون رو می بریم بالا                با هم دیگه میکنیم دعا

دعا به مامان و بابا

سالم باشن، زنده باشن، خوب و پاینده باشن

 

اگر مایل به شنیدن این شعر با لهجه خاص کوثر هستید، اسپیکر خود را روشن نماییدمحبت

 

پ.ن. با تشکر از الهام عزیز مامان علیرضاجونمحبت

****

تصحیح نوشت:

درصورتی که صدای وبلاگ برایتان پخش نشد، میتوانید لینک های زیر را گوش دهیدآرام

شعر دعا

شعر گنجشکک اشی مشی

بسم الله و صلوات

 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
30 دی 93 15:30
اون قسمت اول خيلي باحال بود بلا دور باشه انشاالله...ديدم ازتون خبري نيستا
مامانی
پاسخ
ممنون، بله درگیر بودیم اساسی
مامان راحله
30 دی 93 16:51
الهییییییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
...
مامان زکریا
1 بهمن 93 21:10
سلام عزیزم ان شالله دیگه هیچ وقت مریض نشی و همیشه سلامت باشی ------------------------------------------------------------- من صدای این نازدونه رو نشنیدم! چیکار باید بکنم؟
مامانی
پاسخ
سلام مامان زکریای عزیز ممنون و ایشالا که شما هم سالم باشین -------- دوباره آپلود کردم، و البته لینکش رو هم گذاشتم
مامان راحله
2 بهمن 93 12:16
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥
مامانی
پاسخ
الهام مامان علیرضا
2 بهمن 93 17:35
الهی که هرگز بیمار نباشی خواهر جون کوثر شیرین زبان را می بوسم راستی شعر برای من پخش نشد میخوای دوباره چک کن ببین چه مشکلی هست؟! و خواهش می کنم وظیفه ست عزیزم و قابل شما رو نداره... راستی لینک رو هم کامل نداده بودی و باز نمی کنه و البته که مهم نیست ولی گفتم یادآوری کنم که وقتی میخوای لینک بدی بهتره جایی رو که میخوای لینک بدی، بازش کنی و آدرس صفحلۀ اولش رو کپی پیست کنی تو پنجرۀ لینک تا کامل و درست لینک بشه می بینی باهات چقدر راحتممستقیم رفتم تو تمامِ ذوقت میخواستم خصوصی بزنم گفتم شاید بنی بشری از این جا رد شد و برای اونم مفید بود ولی اگه خواستی این قسمت آخر رو حذف و سپس تایید کن عزیزم م م کوثرِ جان رو می بوسم و هر وقت شعر درست شد به منم خبر بده بیام نوای کوثر بانو رو بشنوم. راستی من با موزیلا میام خودت با چی پست میذاری؟
مامانی
پاسخ
ممنونم، ایشالا که شما هم همیشه سالم باشین نمیدونم مشکل از کجا بود، دوباره آپلودش کردم اشکال از کپی کردنم بود، mاز comجا افتاده بود البته که دقت شما ستودنی استو در ضمن هم بسیار جای خوشحالیه اگه با من احساس راحتی میکنی با اینکه فکر میکنم بقیه دقتشون از من بیشتر باشه، ولی باز پیام رو دست نزدم، حداقلش اینه که حواسشون هست استاد چقدر ریزبین هستن، و دقتشون از اونچه که هست بالاتر میره (البته درمورد خودم قول نمیدم، لطفا اگه جایی لازم شد تذکر بدین) چشم عزیزم من هم اصولا با موزیلا کار میکنم، ولی جهت محکم کاری لینک هم گذاشتم
الهام
4 بهمن 93 10:12
الهی چقدر ناز میخونه ببوسش از طرف من الان تو وبت هم پخش میشه ولی دیروز مشکل داشت خوب شد لینکش رو عوض کردی پیرو پاسخت تو نظر قبلی:خیلی بهم لطف داری و باز هم معذرت بابت خورده فرمایشات راستی صدای خودت هم میاد بین نجواهای کوثر
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست شما هم علیرضای عزیزمون رو ببوس نه عزیزم، معذرت بابت چی، ممنون از تذکرت نه دیگه، واقعا به دقت و ریزبینیت ایمان آوردم
لوسی می
4 بهمن 93 16:21
سلام و ملیکم! اول اینکه یه مدت مدیدی بود که وبت بالا نمیومد! هربار میزدم میگفت نی نی بلاگ میخواد هاستشو بفروشه!!! دوم اینکه چقدر صداش جیگره ماشالله خدا حفظش کنه برات گازش بگیر از طرف من. سوم اینکه این پستت یه نیم ساعتی ما رو تو بلاگستان چرخوند! چرا؟ چون رفتم وب مامان علیرضا بعد رسیدم به وب آوینا بعد کلی تاثر و درد روحی بر من وارد شد که این کوچولو با خانواده ش فوت کردن بعد جالبه بدونی که من جدیدا هرچی کابوس می بینم مربوط به سقوط هواپیما و موشک از آسمونه ( این قضیه ی فوت اوینا هم خیلی دردناک بود هرچند که به نظرم خانوادگی از دنیا رفتن خیلی بهتره تا اینکه یکی بره و بقیه بمونن اما در هر صورت واقعا متاثر کننده بود امیدوارم خدا رحمتشون کنه. (
مامانی
پاسخ
علیکووووووووم و رحمه الله اول اینکه من جای نی نی بلاگ عذر میخوام دوم اینکه نظر لطفته، ممنون از دعات اونو دیگه میذارم به عهده خودت، چون اهلش نیستم (یادت که هست نزدیک تولدمه) سوم اینکه آره واقعا متاثر کننده بود و هست شبها حتما 5 قل! (چهارقل معروف و سوره جن) رو بخون و صدقه زیاد بذار (دفعاتش رو زیاد کن، مقدارش مهم نیست)ایشالا که خوابهای آرومی داشته باشی
مامان راحله
4 بهمن 93 16:51
قربون صدای خوشگلت بشم جوجو
مامانی
پاسخ
خدانکنه خاله جون الهی که عمر باعزت و طولانی داشته باشین
مامان راحله
4 بهمن 93 16:52
چرا عکس هاشو نمیذاری؟
مامانی
پاسخ
چشم، در اولین فرصت