کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

عَجَـــــــــــب

1393/10/16 10:42
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

چندروزیه شدید احساساتی شده، به کرات میگه: دلم برات تنگ شده، و خودشو می اندازه توی بغلمبغلحتی دیشب چندبار از خواب بیدار شده، میگه : دلم برات تنگ شده ، بیا کنارم بخواب (وقتی از شدت غلت زدنش پرس میشم بین ایشون و آقای پدر، پایین پا رو برای خواب ترجیح میدمبی حوصله) یا    دلم برات تنگ شده، آب بده، شیر بدهراضی

من که از خدامه، ولی میترسم بچه ام کمبود محبت داشته باشهخجالت

*******

بین حرفهاش یه هو میگه: عَجَــــــــــب!!   مثلا سرما خوردی؟؟ عَجَـــــــــــــــــــب     غذا سرد شده؟عَجَـــــــــــــب
تعجب

*******

میگه عسل گرسنشه، بچه ام بال بال میزنهخنده

*******

یه بار موقع بازی و قلقلک به جای من باباش قلقلکش داده، از اون شب تا تکون میخوریم، میگه: این دست کیه؟؟خجالت

********

میگه: بیا کنارم بخواب، روی متکای مَـــــــن!   بعد میگه نــــــــــه بلند شو، روی موهام خوابیدیزیبا  (حالا خوبه تازه موهاشو کوتاه کردم، ولی خب  بالاخره نباید موقعیتی خالی از تقلید بمونهخندونک)

 

پ.ن. غیر از طوطی بودنش، اینکه شرایط کاربرد کلمات رو درک میکنه برام خیلی جالبهراضی

 

پسندها (4)

نظرات (7)

azam
16 دی 93 10:51
وای که چقده این عسل بانو شیرین و دوس داشتنیه!!! یعنی همه بچه ها اینجوری میشن؟ به نظرم دخملا شیرین زبونترن! این حرکتا و حرفا نشون می ده که بچه ها عین دستگاه فیلمبرداری کارای بزرگترارو سیو می کنن منتها با کلی روتوش و کیفیت بالاتر پخش می کنن. خدا این نازنین بانو رو براتون حفظش کنه. راستی کوثری قبلاً فقط بال کم داشت که فرشته بشه ولی الان دیگه تو این عکس واقعاً فرشته شده!
مامانی
پاسخ
سلام ممنون، نظر لطفته عزیزم ایشالا به زودی روزیتون ممنون ، ایشالا خدا همه بچه ها و نی نی هارو زیرسایه پدرومادر سالم و صالح حفظ کنه
مامان راحله
16 دی 93 13:10
ماشالله که انقدر این دختر باهوشه
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست
لوسی می
17 دی 93 11:56
) بالاخره نباید موقعیتی خالی از تقلید بمونه! ) پسرک من اصلا تو فاز تقلید نیست! خیلی جالبه. بچه ش بال بال میزنه خیلی باحال بود )
مامانی
پاسخ
به نظرم خوبه، اعصابت راحته، من میترسم با این کارهاش منو خسرالدنیا و الاخره کنه، آخه عقاب اعمال خودم رو هم بتونم تحمل کنم، هنرکردم، دیگه بخوام تاثیراتم روی رفتار بچه رو هم اضافه کنم، اونم در این حد، دیگه
الهام مامان علیرضا
18 دی 93 22:01
اتفاقا چند روزه علیرضا هم به شدت لوس و احساساتی شده نکنه این ویروسه خواهر آخه علیرضا اصلا سابقه لوس بازی نداشته خب بچه باید تعجبش رو یه جوری نشون بده دیگه
مامانی
پاسخ
جدا؟؟ امیدوارم ویروسش خطرناک نباشه، و در همین مرحله بمونه آری، بچه ام
مامان زکریا
20 دی 93 10:45
خدا حفظش کنه ان شالله خیلی خوندن شیرین زبانی هاش صفا داره جدیدا زکریا هر کاری میکنه میگه: صفا داره ماهم یاد گرفتیم!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطف شماست الهی، خود زکریا جون هم صفا داره همه اش که قرار نیست اونها از ما یاد بگیرن
مامانی
21 دی 93 9:37
فدای این دخمل شیرین زیون خوشگل خدا حفظش کنه عجب دختر مامانی هستی
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطف شماست
مامان راحله
29 دی 93 18:48
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامانی
پاسخ