کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

نه!!

1393/7/19 12:38
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها "نه" از دهنش نمی افته، حالا یا بخاطر حس استقلال طلبیشه، یا کنجکاوی یا .. هرچیز دیگه، که حسابی کلافمون کردهکچلانقدر که گاهی فکر میکنم نکنه مامانم سقش رو به جای تربت با نه برداشتهخندونک

پ.ن. نیازمند راهنمایی همه دوستان جهت برخورد مناسب در این مواقع هستم (شکلک التماسمتنظر)

**********

طبق معمول روسری هام پخش زمینه، میدونم بازیش باهاشون تموم شده، میگم میشه جمعشون کنی؟ میگه نه شما جمع کن

(داشتم غذا درست میکردم)میگم: من کار دارم     میگه: منم کار دارم  شیطان          بعد اومده تو آشپزخونه، یه نگاهی به اطراف انداخته میگه: "کارهام کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟شیطان

*************

اظهار محبتش این روزها کلامی شده، میاد کنارم به زور هم که شده خودشو جا میده میگه: مامانو دوست دارم، میره باباشو بغل میکنه میگه بابا رو دوست دارم و ....

خدایا این شادی ها رو ازمون نگیرمتنظر

***********

کاری که میدونه نباید، انجام داده، شیطنتش که فرو کش میکنه میگه مامان؟  جواب نمیدم، باز تکرار میکنه، باز هم...

با ناز و البته کشش حروف میگه " مامانیییییییییی" (فکر کنم فهمیده بیشتر از دوبار طاقت نمیارم) ولی باز خودمو کنترل میکنم مثلا عبوسزیبا میگم: بله     میگه خوبی؟    انقدر تکرار میکنه تا بگم بله

میگه بخشید، دیگه نمی کنم     دیگه طاقت نمیارم و بغل یا آراممحبت میشم

پ.ن. بسیار مهم: هنوز کسی ضمانت نداده که این صحبت ها در حافظه بلند مدتش ثبت میشهشیطان
 

پسندها (2)

نظرات (8)

الهام
19 مهر 93 12:45
عزیزم نگران نباش عزیزم چند وقت دیگه یه چیز دیگه رو جایگزین "نه" می کنه و شما فقط می تونی به دلخواه خودت این جایگزین رو انتخاب کنی و به این جایگزینی تسریع ببخشی
مامانی
پاسخ
امیدوارم
خودمِ خودم
19 مهر 93 15:17
الهی بگردم خدا حفظش کنه. پسرک من هنوز به این مدل دیالوگ ها نرسیده.. ما هم چشم انتظاریم راستی یه سوال فنی! شما به اختلاف سنی بچه هات فکر نمیکنی؟ من خیلی درگیرشم! حس میکنم داره دیر میشه (
مامانی
پاسخ
ممنون، کم کم، انتظارتون زیاد طول نمی کشه راستش...
مامانِ بهار
19 مهر 93 17:22
دوست خوبم امیدوارم همیشه و همه جا مولامون ♥علی(ع)♥ نگهدار کوچولوی خوشگلت باشه . پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم.
مامانی
پاسخ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
20 مهر 93 8:27
جالبه كه بچه ها تو خيلي از موقعيت ها مثل هم رفتار مي كنند و وقتي كه وبلاگ يك مادر رو مي خوني انگار داستان زندگي خودت رو داري از زبون كس ديگري مي شنوي محمدمهدي هم وقتي ميدونه كارش اشتباه بوده و از دستش ناراحتم مدام مي پرسه مامان خوبي؟ گاهي هم خوبي خوبي خوبي خوبي رو اينقدر تكرار مي كنه كه خندم بگيره و بغلش كنم و بگم بله
مامانی
پاسخ
درسته، برای منم زیاد اتفاق افتاده شاید چون رفتار ما مادرها مشابهه
خودمِ خودم
20 مهر 93 13:21
خیلی خوب گفتی. راستش من نه الان توانشو دارم،نه شرایط کاریشو دارم، نه اخلاق پسرم به نظرم سازگار میاد، نه به نظرم میرسه که همسرم خیلی دست به کمک باشه و هیچ چیزی الان به وقتش نیست! اما نمیدونم چرا خیلی برام مهمه که فاصله ی تحصیلی بچه هام از دو سال بیشتر نشه! حالا واقعا نمیدونم اینقدری که برای من مهمه واقعا مهم هست یا نه ( کاملا درگیر اینم که مبادا بعدا پشیمون بشم آخه نکته ش اینه که هیچ امیدی به بهبود شرایط با گذر زمان ندارم! یعنی نه توانم بیشتر میشه، نه همسرم به یک مرد پایه تبدیل میشه! همین که گفتی هیچ نوشی بی نیش نیست باز به سرم میزنه که ولش کن نیش رو به جان بخر که پشیمون نشی. ( اون پیامت رو تایید کردم چون تیک خصوصی نزده بودی اگه خواستی حذفش کنم بگو.
اتی مامان
20 مهر 93 20:21
عزیزدلم کوثری منعاشقتم آخه تو خیلی باهوشی که اینطور مامانی رو خفه میکنی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله از قوت قلبی که به مامانش میدین
مامان لیلا
22 مهر 93 20:14
آخیییی!عسیسم،چه جیگر بازیایی در میاره... واااای دلم خواست
مامانی
پاسخ
به به خاله لیلا، چ عجب از این طرفا!! ایشالا به زودی
مامان زکریا
23 مهر 93 19:31
سلام دلم چقدر ناز و ادای دخترونه خواست ----------------------------------------------- مامانی در مورد نه گفتن کوثرجون باید بگم به اطرافش دقت کنید ببینید توی برنامه های کودک یا اطرافیان کسی زیاد بهش نه نمیگه ؟ مثلا بگه: به این دست بزنم؟ بشنوه: نه اینجا برم؟ نه این کارو بکنم؟ نه اینجا بشینم؟ نه اینو بیارم؟ نه شاید البته...
مامانی
پاسخ
سلام ایشالا در بهترین زمان، روزی خودتون ---------------------- به نکته خوبی اشاره کردینولی کوثرجان غیراز موارد خاص اجازه نمیگیره، و در اون موارد هم اگر خطری تهدیدش نکنه، من اصولا پاسخ منفی نمیدم، که از اجازه گرفتن پشیمون نشه زیاد هم اهل کارتون و .. نیست ولی باز هم سعی میکنم به این نکته توجه کنم، شاید رفتاری اجراش کردم،نه کلامی