کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

اجازه

1393/7/9 10:04
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

فعل انداختن رو ترکیبی میگه: انداختم و بیانداز رو ترکیب میکنه و میگه بانداختم، امریش هم تقریبا همین میشه: بانداخخندونک

****

روزانه چندبار کیفم رو میریزه بیرون، چندبار اخیر بهش یادآوری کردم که باید اجازه بگیری، بعد بری سراغ کیف مامان

دیشب موقع خواب، بعد از شیطنت هاش -اون موقع که دیگه رمق شیطنت نداشت و احتمالا فقط مغزش فعال بود- یه دفعه میگه: اجازه نگرفتم، یادم رفت               میگم برا چی؟   میگه اجازه نگرفتم برم سراغ کیفت، منم کیفور که شیوه تربیتم موثر واقع شده راضیگفتم اشکال نداره دیگه یادت نرهآرام، ولی بعدش دیدم کوثرجان کیفورتره چون مصصمه که  بره از تخت پایین و سراغ کیفمشیطان و این یعنی شروع یه فاز جدید بازی قبل از خواب اونم ساعت 12شبگریه

*****

خوراکی محبوب این روزها اناره (اونم به شیوه آبگیری دانه به دانهبدبو)

دیشب میخواست خودش بخوره، ولی نتونست، پرده های بین دانه ها براش خوش طعم نبود، دیدم خودش میگه: من نمیتونم بخورم، پوستش رو می خورم، مریض میشم، دلم درد میگیره

من:تعجبمحبتبغل

(تا تموم شدن انار  شیطنتش بارها باعث شد این رفتار تکرار بشه)خندونک

پسندها (4)

نظرات (16)

مامانِ بهار
9 مهر 93 10:12
عزیزمممممممممممم ماشالله که انقدر شیرین زبونی . خدا حفظت کنه __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰ _________*-:¦:-*____۰♥۰
مامانی
پاسخ
ممنون خیلی زیباست
مامانِ بهار
9 مهر 93 12:32
با اجازه لینک شدی امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم، لطف دارین
مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 مهر 93 14:15
ايراد نداره كوثر جون راحت باش، خوب مامان ميخواد كمكت كنه برات آب انار بگيره اي جان كه مواظب هستي دلت درد نگيره
مامانی
پاسخ
چقدر شما خاله فهمیده ای هستید!!
مامان دینا
9 مهر 93 16:08
حسابی دلبری می کنه با شیرین زبونیاش این دخمل
مامانی
پاسخ
دلبری بله، ولی اکثرا غافلگیریش و خلع صلاح کردنش غلبه میکنه
الهام مامان علیرضا
9 مهر 93 22:07
خب اجازه گرفته دیگه انار نوش جونت دخترک شیرین زبون
مامانی
پاسخ
بله اجازه از نوع ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
9 مهر 93 22:09
پیام خصوصی شما حاوی نکات ارزنده ای بود به همین دلیل با اجازه تون با حذف عوامل شناسایی شما به نام ناشناس ثبتش کردم که دیگران هم در موردش تأمل کنند گفتم بهت اطلاع داده باشم تا مدیون نباشم الهی که همیشه دلت شاد باشه عزیزم گرچه همیشه وجود برخی آدم های نابخرد اطرافمون نمیذاره
مامانی
پاسخ
عزیزم این نظر لطف شماست ممنون از دعای قشنگت و الهی که دل شما هم همیشه شاد باشه و روانتون آروم
الهام مامان علیرضا
9 مهر 93 22:10
راستی این آخری خصوصی بود
الهام مامان علیرضا
9 مهر 93 22:10
البته اگه دوست داشتی ویرایشش کن و تایید
منیره آزادی
10 مهر 93 16:32
سلام نازنینم،از اینکه جویای احوالم هستین ممنونم،این کوچولو که هنوز کارش به شیطنت نرسیده که نذاره مامانش کاری کنه،ولی خب خودم خیلی بی حوصله و خسته ام و این حالت تهوع و متعاقبش استفراغ وقت و بی وقت دل و دماغی برام نذاشته..انشالا در اولین فرصت که حالم بهتر شد آپ میکنم عزیزم کوثر جان هم که مثل همیشه شیرین زبون خدا حفظش کنه انشالا
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهش میکنم، وظیفه استالهی که سالم باشین، من خودم انقدر حالم بد بود که با خودم میگفتم چی میشه زن ها این دوران رو فراموش میکنن و به فکر بچه دوم می افتن، ولی انقدر پوست کلفت بودم که با اولین خنده های کوثر قسمت اعظمش رو فراموش کردم ایشالا سال دیگه که تو بغلته و برات دلبری میکنه تو هم همین نظر داری منتظر خبر های جدید هستیم ممنون از دعای خوبت
اتی مامان
11 مهر 93 20:22
عزیزمی کوثری من که اینقدر عاقلی
مامانی
پاسخ
ایشالا به زودی عقل بسیار زیاد نی نی کوچولوی تو راهت شما رو هم غافلگیر میکنه البته حتما شما با امیرعلی جون ضدضربه شدین
مامان زکریا
12 مهر 93 8:26
سلام ماشالله به این پرنسس کوچولوی کنجکاو خداحفظش کنه فقط نمی دونم ساعت کاریش چرا اینقدر اروپایی افتاده تا 12 شب آخه! ----------------------------------------------------------------- راستی میدونی زکریا صبحا میگه مامانی وبلاگ کوثر رو برام باز کن بازی قلب داره باهد برنده بشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و کلی با ترکوندن این قلبا سرگرم میشه
مامانی
پاسخ
سلام از ماست خاله جون ممنون از دعاتون والا ما هم به نتیجه نرسیدیم البته این شوخی بود، سبک زندگی امثال من که کارمندی شد و اروپایی، بچه هم خوابش نامنظم میشه و اروپایی --------------------------- وای چقدر از این جمله ات خندیدم، و دلم شاد شد حالا میشه به ما هم بگین رمز برنده شدنتون چیه؟؟؟؟ الهی که همیشه پسرگل و بانمک سالم باشه و سایه تون بالای سرش مستدام
مامانِ بهار
12 مهر 93 15:48
عیدتون مبارکککککککککککککککک
مامانی
پاسخ
خودمِ خودم
13 مهر 93 17:12
بیا این وب رو بخون. به نظرم برای هردومون مفید باشه http://farzandparvari.blogfa.com/
نیلی
14 مهر 93 9:44
عزیزممممممممممم از طرف من ببوسش.قربون انار خوردنش
مامانی
پاسخ
ممنون چشم
مامان زکریا
16 مهر 93 21:03
سلام عزیزم خیلی از نوع نگارشت خوشم میاد حتی مطالبی که عکس ندارن هم قابل تصور می کنی
مامانی
پاسخ
سلام دوست جونم ممنون، نظر لطف شماست
مامان لیلا
22 مهر 93 20:19
سلام خانومی من رمزتو ندارم عزیزم
مامانی
پاسخ