کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

عصر حجر

1392/12/26 11:18
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که کوثر جان لب تاب مامان رو نوک آوت نمودند به شیوه ای که مدت مدیدی است در دست تعمیر است، و بر اساس قوانین حقوق بشر دوستانه مادرکوثرجان دسترسی به اینترنت در خانه با هروسیله و توسط هر جنبنده ای ممنوع اعلام شده؛ به این وسیله تا اولین فرصت دسترسی به اینترنت در مکانی دیگر از عموم دوستان وبلاگی نیمچه بای بای می نماییمنیشخندولی به شما نوید بازگشتی پروپیمان از تعطیلات عید را میدهیم(انشاءالله)

امیدواریم سالی پربار همراه با سعادت و سلامت در انتظارتان باشد و لطفا در دعاهای خیرتان ما را هم یاد نماییدقلب

کوثر نوشت!!!:

مامان عزیزم لطفا در راستای حول حالتان کمتر به من گیر بدهید، و لغات اوخه، چیزه و .. را از دایره لغاتتان حذف نمایید، و آنچه را برای خود می پسندید برای من هم  همینطور!نیشخنداز خود راضیبیشتر با من بازی کنید، وقت بیشتری را به من اختصاص دهید، و کلا لطفا همان گونه باشید که من دوست دارم : همیشه مهربان و البته دردسترسقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان رضا
26 اسفند 92 13:37
هي مي گم موبايل پيشرفته بخر كه همه كارهاتو انجام بدي و از دنيا عقب نموني به خرجت نمي ره ببين الان اگه داشتي تو اين ايام چقدر به دردت مي خورد و مي تونستي لحظه به لحظه عيد و خاطراتش رو آپديت كني
مامانی
پاسخ
اینترنت در خانه حرام است حررررررررررررررام
الهام مامان علیرضا
26 اسفند 92 13:38
عزیزم شما حق داری تقاضاهاتون واقعا به جاست مامان باید بیشتر برای شما وقت بذاره و البته شما رو حسابی دَدَررررر ببره ما هم فردا عازم ولایت هستیم من هم پیشاپیش نوروز رو تبریک میگم عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون، چقدر شما فهمیده هستید ایشالا به سلامتی، و به خوشی و شادی
ننه علي
26 اسفند 92 15:57
سلام ان شاالله كه سال خوب وسرشار از معنويتي داشته باشيدزودتر برگردين
مائده
27 اسفند 92 12:44
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مائده
29 اسفند 92 14:54
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش مبارک
الهام
29 اسفند 92 18:00
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .عیدتم پیش پیش مبارک آپم با " عیدمون مبارک "
الهام
17 فروردین 93 12:36
سلام فدات...همچنین راستشو بخای،آره...لباسامو میخام نشونشون بدم حالا دیدار هم بهونه نیس...
مامانی
پاسخ