کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

تاسف!!

1395/6/23 9:07
نویسنده : مامانی
502 بازدید
اشتراک گذاری

میگه گوشیتو بده        میگم: گوشیِ منه، شما گوشی خودتو بردار

میگه: نه گوشی تو رو میخوام

میگم: خب به بابا بگو یه گوشی برای من بخرن، من گوشیمو بدم به توشیطان

میگه: من که نمیخوام گوشی تو مالِ من باشه، فقط میخام باهاش بازی کنمعینک

***

هرسری که با مامانجونش صحبت کنه، کوچکترین خطاهای پسرش رو هم یادآوری میکنه!!زبان

این سری به باباش میگه: ببین این کار و انجام بدی، به مامانت میگمشیطان، اونوقت خودتم میخندی!!

***

خمیازه میکشم، به سرعت دستشو میاره جلوی دهنم، که یعنی تو اصلا خوابت نمیاد!شیطان

***

خودشو برام لوس میکنه، (جوگیر)میگم منم برم خودمو برا مامانم لوس کنم؟خندونک

میگه: متاسفم که مامانت اینجا نیست که خودتو براش لوس کنیعینک

***

در موقعیت مشابهی، میگه: تو مامــــــــــــانی، بچه ها باید! خودشونو لوس کننزیبا

***

هنوز هم "ق" ها رو تلفظ نمیکنه

میگه: من بسّینی ایفی میخوام       

میپرسه کی عید اَدیر میشه

***

به خاله اش زنگ زده میگه:چرا تولد من نیومدین؟       میگن خبر نداشتیم

میگه: خودتون بایـــــــــــــد می دونستید!!عینک

بعد از تلفنش هم میگه: چه تولدی!! کسی که نیومد، کیک که نخوردن، جیغ و هورا که نداشتیم، چه فایدهبی حوصله

پ.ن. امسال تولدش رو دیرتر میگیرم، ولی روز تولدش یه تولد 3نفره داشتیم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام
26 شهریور 95 21:01
سلام و تولد کوثر عزیزم مبارک الهی که همیشه شاد باشه و سایه تون تا همیشه بالای سرش ببوسیدش از طرف من
مامانی
پاسخ
سلام الهام جون ممنونم از این همه لطفت
مامان راحله
29 شهریور 95 12:06
عیدتون مبارک
اعظم
31 شهریور 95 13:55
تولدت مبارک کوثر نازنینم. ایشالا صد و بیست سال عمر با عزت خانوم طلا. عسل مامان و بابا.
مامانی
پاسخ
سلام اعظم مهربان ممنون از دعاهای قشنگ و الهی که برای خودت و خانواده هم مستجاب باشه
لوسی می
1 مهر 95 17:35
اومدم عکس های تولد رو ببینم. نمیذاری؟
مامانی
پاسخ
سلام بعد از اتفاقی که برای مامان آیدین جون افتاد، ترجیح میدم عکس نذارم