کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

بهتر از این:)

1395/12/16 9:25
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

بهش  عکس یه لباس نشون میدم میگم این قشنگه؟

میگه:مـــــــــــامان؟؟ این؟!!! رنگاش به هم نمیاد!! میخای مسخره ام کنن؟!!!دلخور

***

تا یه کاری میکنم که خوشش نمیاد، سریع میگه: اشکالی نداره، فدای سرتآراممحبت

***

قبل از خوابیدنش بارون میبارید، وقتی بیدار شد ادامه داشت، بهش میگم هنوووووز بارون میاد هاااا، میگه: دیگه بهتر از این نمیشهبغل

***

مدتی قبل از خواب کتاب میخوندم براش، بعد از خوندن من، نوبت من بود گوش بدم: هرچی یادش بود رو تکرار میکرد، الان یه مرحله پیشرفت کردیم، وقتی قراره خودش بخونه، تمام جزئیات عکس های صفحات رو هم داخل داستان میکنه، و کلا یه داستان جدید میسازه، بدون پایبندی به اصل داستانخندونک

***

میخوام برم بیرون، میگه: منو تنها میذاری؟؟ میگم: تنها نیستی که، بابا هست پیشت، میگه: آآآآررره، ولی بابا که مامان نمیشه!سکوت

***

میگه: من فکرهامو کردم نه داداش میخوام، نه خواهر

میگم: چطور؟؟ میگه: آخه هی باید بالای سرش بشینی، مراقبش باشی دلخور

***

هرسری که با مامانم خداحافظی میکنه، بهشون میگه: مراقب خودت باشمحبت

***

از خونه مامان جونش که میاییم، موقع خداحافظی بهشون میگه: عید بیاین (آروم میگه: آقاجونو ولی نیارین!خجالت) عیدی هم زیاد بیارین، خیلیییییییییم دوستون دارمراضی

پ.ن. سری قبل، آقاجونش یه کم کسالت داشتن، خیلی خونه ما نموندن،  و بقیه هم بخاطر ایشون زود رفتن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)