کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

بدل

1393/1/19 13:29
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

این آهنگ محبوب این روزهای کوثر جانه: بدل (با فتحه = بغل) که البته بعد از کلی باج گرفتن در این پوزیشن کمی خوش اخلاق تر میشه و هر از گاهی لبخندی هم تحویل مامان میدهافسوس

تقریبا همه کلمات رو میگه منتها به زبان خودشنیشخند: ماسا= ماساژ    مه شا = مهسا  پسه = با فتحه پ به معنای پسته    چایی، کم کن(برای صدای تلویزیون)    نکن   تقریبا همه رنگها مثل ارمز (با کسره الف و میم)= قرمز   ناننجی=نارنجی  امام= حمام و ....

شیرین کاری دیگه این روزهای کوثر اینه که برای تقریبا یک دقیقه خودش رو به خواب میزنه، یعنی چشمهاش رو میبنده، فکر نمیکردم توانایی بسته نگه داشتن چشمهاش رو اون هم به صورت ارادی داشته باشهزبان

 

و البته جدیدترین شیرین کاری ایشون

خراب کردن لب لو مامان بود که وقتی فقط چندثانیه ازش غافل شدم اونم چون دیدم هنوز نمیتونه با چرخوندن پایه لب لو اونو بیرون بیاره، اون هم به سبک استفاده از رنگ های انگشتیش انگشتش رو توی لب لو فرو کرده بود و بعد هم به سبک استفاده از پمادهایی که برای کاهش حساسیت پوستش به گردنش میزنم گردنش رو نقاشی  کرده بودشیطان  انقدر شوکه شده بودم  که یادم رفت از این پوزیشن عکس بگیرم، خصوصا از اون حالت تدافعی و البته حق به جانبش که اجازه هیچ گونه اعتراضی رو به من ندادعینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده
20 فروردین 93 10:44
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
مامانی
پاسخ
ننه علي
20 فروردین 93 11:26
سلام نازي ماشاالله چه شيرين زبونه خصوصا اون پسه خيلي بامزه بود روزهاتون هميشه شاد ورنگي
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست
الهام مامان علیرضا
24 فروردین 93 11:05
ماشاله دایره لغت در حد تیم ملی وااااااااای من هم از این تجارب تلخ حمله به لوازم آرایش رو دارم
مامانی
پاسخ
تازه مامانم خیلی فراموشکاره، من خیلی بیشتر از این توانا هستم تلخ و البته غافلگیر کننده