کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

خیال باطل

1393/6/17 8:04
نویسنده : مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا شش ماهی هست لثه های کوثر به حدی سفت و متورم و سفید شده که بارها فکر کرده بودم دندون هاش توی لثه دراومده، ولی بعد دیدم نه

این بود که یکی دوهفته اخیر بدقلقیش رو گذاشتم به پای اضافه شدن مجدد ساعت کاری، و زیاد شدن دوریمون از هم و حالت تهوع گاه و بیگاهش یا کم اشتهاییش رو گذاشتم به حساب گرمای هوا؛ و از اینکه پاش سوخته بود، متعجب شدمزبان جالب تر اینکه اخیرا هر ازگاهی میگفت دهنم آب داره، و من متوجه منظورش نمیشدم

تا اینکه هفته پیش که دیدم دندونهای نیشش به اصطلاح تک زدن، بسییییار مشعوف شدم و تازه فهییییییمزبان

از دندون نیش و اذیت هایی که بچه میشه خیلی شنیده بودم، و از اینکه از این مهلکه به سلامت عبور کرده بودیم، بسیار خوشحال، اما زهی خیال باطل

چندشب پیش که کوثر حالش بد شد و تازه مفهوم "دهنم آب داره" رو متوجه شدمچشمک، یا بعدش که گلوش به شدت عفونت کرد و حالت تهوعش هم شدیدتر شد، دل درد هر از گاهیش نگرانم کرد و .. متوجه شدم هنوز هم عبور نکرده ایم!!

 گرچه هنوز بعد از یک هفته آنتی بیوتیک مصرف کردن هنوز عفونت گلوش قصد رفتن نداره، و هنوز حالت تهوعش رخ می نماید،  و هنوز بدقلقه و به هر بهونه ای اشک و آه راه می اندازه  و ... ولی خدا رو شکر که به خیر گذشت

قصدم بود براش یه تولد مفصل بگیرم ولی به نظرم با بیماری خودم و بدقلقی های خودش چندان موفق نباشم، ولی همچنان امیدوارم ..خندونک

*********

از روز تولد حضرت معصومه هر از گاهی نوای "تفلد مبارک" سر میدهآرام، استراتژیستیه برا خودشخندونک

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
17 شهریور 93 9:29
انشاالله كه حالش زودتر خوب بشه عروسك نازمون خانم تنبلي نكن برا بچمون تولد بگير حالش زودتر خوب ميشه
مامانی
پاسخ
ممنون چشم خاله، سعی خودم رو میکنم
خاله منیره
17 شهریور 93 16:12
ایشالا که هر چه زودتر کوثر بانو هم خوب بشه و که فکر میکنم هیچی سخت تر از مریضیه یه بچه نیست تولدتم مبارک خانوم بلا
مامانی
پاسخ
ممنونواقعا هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست
مامان زکریا
18 شهریور 93 10:17
سلام وقتی بچه ها مریض میشن آرزو میکنی هزاربرابرش بلا به سر خودت بیاد (دورازجون شما) ولی بچه ت یه آخ نگه... -------------------------------------------------------------------------------- الهی که کوثربانو هم خیلی زود خوب بشه مامانی تند تند براش حمدشفا بخون با هر قرصی که میخوره -------------------------------------------------------------------------------- منظورم تاثیر همون مولکول ها با انرژی های مثبته
مامانی
پاسخ
سلام واقعا، سلامتی نعمت بسیار بزرگیه که ما متاسفانه مثل تقریبا همه نعمتها تا داریم قدردان نیستیم ----------------- چشم عزیزم، شکر خدا بهتره و خودش اول هر قاشق شربت میگه بسم لا
اتی مامان
18 شهریور 93 18:39
آخی عزیز دلمایشالله زود زود خوب شی کوثری منو مامان جون هم برات یه تولد خوشگل بگیرهبه امید سلامتی هردو تون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون، شما به ما لطف دارین خودم هم پیگیر برگزاری هستم، و هی یادآوری میکنم
ننه علي
18 شهریور 93 19:13
سلام عزيزم ان شاالله كه دخترمون زودي دوباره خوش اخلاق ميشه علي هم يه مدت داره دندونا آسياش در مياد يكم بد قلق شده
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت ممنون ایشالا که علی جون هم به سلامتی دندونهاش کامل بشن، واقعا پروسه نفس گیریه
الهام
22 شهریور 93 12:49
تاﺑﺴﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪﯾﺪ؟؟؟ به ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ . . . ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺯﯾﺒﺎﯼ " بلاگفا " ﺟﺰﺍﯾﺮ " ﺍﯾﻨﺴﺘﺎ ﮔﺮﺍﻡ" ﻫﺘﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﻠﻞ" ﻭﺍﯾﺒﺮ" ﻭ " ﻭﺍﺗﺲ ﺍﭖ " ﺳﻮﺋﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﻓﻮﻝ ﺍﭘﺸﻦ " ﻻﯾﻦ" و همچنین کشورهای حوزه دریای "فیسبوک" والسلام علیکم ورحمت الله :| ............... آپم... تابستون امسال کلا مزخرف بود یا فقط برا من اینطور بود؟
مامانی
پاسخ
آمدم
الهام
23 شهریور 93 19:00
مردمم امید دارن منم دارم... نمیدونم اصن موضوع دانشگاه نیس...موضوع جمع دوستامن! همین بچه هایی ک همینجا نویسندن! با اینکه تو واتس و تلفنی و هراز گاهی همو میبینیم ولی بازم کمه[قلب شکسته] ناقلا نیستم...اون حرفا بم نمیاد! این حرفا بیشتر بهم میاد
مامانی
پاسخ
خب تو هم سعی کن جزء مردم بشی آره واقعا، این جمع دوستانه دیگه تکرار نمیشه، پس نتیجه میگیریم همچنان به فکر ادامه تحصیل باااااااااااااااااااش (تا صبح دولتت بدمد)