کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

آینه ی همراه

1394/5/18 10:40
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

با آقای پدر، رفتن توی حیاط  برای بازی:

کوثر پله ها رو برای توپ بازی انتخاب کرده:

آقای پدر: توی پله بازی خطر داره                   - نه، نداره

- می افتی ها                                           - خب بیافتم!!

- پات درد می گیره                                     - خب بگیره!!

- دیگه نمیتونی راه بری                               - خب تو بغلم کنشیطان

***

از آقای پدر، آب خواسته، یه کم اجابت خواسته شون طول کشیده:

آقای پدر: ببخشید دیر شد                      - خوایش میکنم عزیـــــــــزم، اشکال ندارهزیبا

***

تو هرفیلمی "جواد عزتی" یا سایر بازیگرهای سریال ماه رمضون رو ببینه با اسم معرفیشون میکنه: اااااااا لطیفو!!

****

یادم نمیاد چندقسمت از سریال در حاشیه رو دیده باشیم، اون هم گذرا، ولی مطمئنم در کل از تعداد انگشتهای یه دست تجاوز نکرده، یه جا جواد رضویان رو دعوت کردن، میگه: واس ماااااسعینک

بعدم هی بهونه که چرا برنامه تکرار نداره!!

****

در هرمکانی از خونه که باشه، هرکس از یخچال آب بریزه، فوری میگه: منم میخام (حتی اگه ثانیه ای قبل خورده باشه)،یا میگه: آبِ سردِ خیلیییییییییی میخام (و مصره که لیوان پر باشهخندونک)

***

و در ادامه بدیهه گویی ها یا بهانه گیری های قبل از خواب:

//یه پشه توی هواست، بکشش            من(خوابآلو) هرچی نگاه میکنم، نمی یابم، میگم: باشه، می کشمش

   میگه نه، الان بکشش                         - من که نمی بینم

-باگریه: بکشش دیده                             - من نمی بینم، بخواب دیگه

-(با عصبانیت) من بخوابم؟؟؟؟ تو بخوابشاکی     - چشمهامو میبندم(چون در هرحالت ادامه ماجرا فرقی نمیکنه)

-گریهچرا خوابیدی!!!!                                -من: ....

////

-میخام بخوابم                                    - من (ذوق زده در حد ذوق مرگ خجالت) باشه عزیزم

-توی هوا میخام بخوابم                          -من: .....        

////

-آی پاااااااااااااااام                                     -من (نگران) چی شده عزیزم؟

-لامپه خورد به پام، آییییییییییگریه           -کدوم لامپ؟

-سقف رو نشون میده                             - من: ....

////

در بیرون رفتن عصرمون، یک عدد آمبولانس مشاهده نموده ایم (گرچه نزدیک به سه سال گذشته، اما هنوزم با صدای آمبولانس حالم بد میشه، حتی با شنیدن اسمش...)

برای جلوگیری از ادامه نق هاش ( و البته آموزش وظیفه آمبولانسخواب)، میگم: آمبولانسه رو دیدی؟؟

میگه، اره کجا میرفت                    - داشت یکی رو می برد دکتر

کی رو ؟                                     - یه خانومه

-چرا؟                                         - مریض شده بود، زنگ زده امبولانس بیاد ببرتش دکتر

-چرا مریض شده بود                      - دلش درد گرفته بود

-چرا؟                                          - غذا کم خورده بود، دلش درد گرفته بود (مثلا خواستیم غیرمستقیم به کم خوراکی خودش و عواقبش اشاره کنیم)

-چرا غذا کم خورده بود؟                   -شیطونه گولش زده بود

-چرا                                              -خب دیگه مثل بعضی وقتها که تو رو گول میزنه

-چرا؟؟؟                                           - من ....

گریه                                            - چیه مامان؟

-خانومه رو دکتر آمپولش میزنه، بعدم سرم - نه، با شربت خوب شد اومد خونه

- نه با شربت خوب نشدددددددددد            -خب پس باید قرص هم بخوره، دیگه حتما خوب میشه

-نــــــــــــه، خوب نمیشه، دکتر آمپولش میزنهگریه    و باز هم من....

تا من باشم نخوام غیرمستقیم به بچه چیز یاد بدم، اونهم آخر شب، اینجاست که میگن، لعنت بر دهانی که...

 

 

 

پ.ن. جای خالی ها رو لطفا شما پر کنیدچشمک

پ.ن.2. ادامه داردبدبو

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام
18 مرداد 94 11:33
این خب ها... رو علیرضا هم داره! میگم هلو زیاد بخوری اسهال میشی؟! میگه میخوام اسهال باشم و خیلی خب های دیگه از همین دست و امان از دست این بچه ها که وقتی میخوابی تازه اموراتشون یادشون میاد ببوس کوثری رو از طرف من
مامانی
پاسخ
سلام الهام جون اره، فکر کنم بچه ای نباشه که این خب ها رو نداشته باشه، منم نوشتم که یادم بمونه واقعا!!! معضلیه برای خودش، خصوصا که خودت هم روز پرکاری رو گذرونده باشی علیرضای فرفروکمون رو ببوس
mahtab
19 مرداد 94 9:07
ماشاالله بهش با این همه شیرین زبونی اون قسمت خوابیدن های پرماجرا واقعا منو خندوند چون خیلی خوب درکش کردم شرایط رو ما هم همین وضع رو داریم اون موقع گریه داره اما بعدا خنده دار میشه خوندنش و یاداوری کردنش
مامانی
پاسخ
ُسلام ممنون خوشحالم که خنده به لبهاتون اومده آره واقعا، اون موقع میخای زاااار بزنی
مامان راحله
24 مرداد 94 13:03
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ