کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

حسنک کجایی؟؟

1393/8/18 13:34
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

دور "نه" و "چرا" که یادتون هست، تقریبا باطل شد و حالا شده تسلسل چراااااااااااااااااااا؟خسته

خواستم تلافی کنمشیطان گفتم منم سوال کنم، چرای اولی به دومی رسیده و نرسیده میگه" همه رو گفتم"شیطان

**********

جواب بسیاری از سوالهای این روزها شده "نمیدونم"

این نمیدونم رو آخر چراها وقتی که واقعا نمیدونستم گفتم، و الان براش جالب شدهخجالت وحتی در جواب سوالهای بدیهی و معمولی به کار میبره

*********

مامانجون براش قصه "حسنک کجایی" رو گفته

هر از گاهی یه قسمتهاییش رو برام تعریف میکنه، و یا گاهی برای عسل: گاو میگه ماما، حسنک کجایی؟ من گشنمه (با صدای بم و گرفته)آرام

یا

من که جیک و جیک میکنم برات،  تخم کوچیک میکنم برات، بذارم برم؟

*******

از خواب بیدار شده، و طبق معمول میخاد کلی بازیگوشی کنه تا رضایت بده بیاد از تخت پایین

سرمو گذاشتم روی دلش میگم: دلت میگه من گشنمه

میگه: حسنکه؟؟؟خندونک

من:تعجببغلبوس

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان راحله
18 آبان 93 14:46
مامانی
پاسخ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
18 آبان 93 14:49
كوثر نميدونه و محمدمهدي ما همه چي رو ميدونه هر چيزي رو هم كه نداند مثلا مي داند
مامانی
پاسخ
البته مطمئنم شما میدونید که همه اینها وقتیه که نتیجه مطلوب رو بده، منظورم اینه که این جواب به صرفش باشه، وگرنه بعلللللللللله در مواقعی که لازم باشه علامه دهر هم میشه ببوس این علامه کوچولوی مارو، و ایشالا که روزی علامه بزرگ هم بشه
الهام
19 آبان 93 7:16
مامانی
پاسخ
مامان ساناز
19 آبان 93 13:35
من از دست این دخملت مردم از خنده ... گوله نمکه .... ببوسش از طرف من
مامانی
پاسخ
خوشحالیم که خنده رو مهمون لب هاتون کردیم ممنون نظر لطف شماست شما هم سارینا جون رو از طرف من ببوسین
azam
19 آبان 93 14:14
سلام مامان کوثر جون! قربون شیطونیاش برم!!!! تصورشم خیلی شیرینه که میگه حسنکه؟؟؟ دوتا بوس از اون لپای قندعسلش بگیر. خدا براتون حفظش کنه
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت چ عجب از این طرفا؟ کم پیدایی خاله؟!!! آقای داماد وقتتو مشغول کرده یا ...؟ ممنونم عزیزم، لطف داری ما دوست داشتیم شما خودت بیای خونمون، ولی انگار قسمت نیست چشم، شما هم های مارو نگه دار برای ...جون ممنونم از دعای خوبت
اتی مامان
24 آبان 93 14:28
اوف... شیطون بلای منی
مامانی
پاسخ
سلام بر خاله مهرباااااااااان، جوجوی ما حالش خوبه؟؟ راستی اسمش رو مشخص نکردی؟؟ نظر لطف شماست
اتی مامان
25 آبان 93 13:07
سلام دوست عزیزم،فدای تو بشمراستش حتمی نهولی امیرعلی واطرافیان با (ایلیا)موافقنحالا نظر شما چیه؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم اسم زیباییه افرین بر امیرعلی جان از اونجا که من عاااااااااااااااشق اسم مهدی هستم (البته باید با فتحه میم تلفظ بشه) مشتقاتش رو هم دوست دارم مشخص شد پیشنهادم ؟؟؟
مامان راحله
26 آبان 93 10:17
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون، ما بسیار به پروانه علاقه مندیم
عاطفه
26 آبان 93 11:45
سلام وبلاگت قشنگه اگه دوست داری قشنگ ترش کنی مثلا بالای هر پست عکس عزیز دلتو بزاری و یا هدر وبلاگتم عکسی از نفست توش باشه و یا یک دکمه بالا بر منحصر به فرد داشته باشی با عکس پاره تنت به وبم سری بزن برات درست میکنم خوشحال میشم بیای به وبلاگم لااقل نظرتو بزاری
مامان زکریا
28 آبان 93 14:33
کلی به مغزم فشار آوردم قصه ی حسنک کجایی یادم بیاد راه به جایی نبردم!!!!!!!!!!!!!! ولی از خوندن شیرین زبونی های کوثربانو دلم ضعف رفت
مامانی
پاسخ
عزیزززززززززم ببخشید که ذهنتان را درگیر کردیم در حقیقت مامانم دوتا داستان (داستان حسنک و مهمان های ناخوانده) رو با هم درآمیخته و شده یه داستان ابداعی ممنونم، نظر لطف شماست از ته ته دل آرزو می کنم خداوند دختری شیرین زبان قسمتتان کند(البته اگر دوست دارین)
اتی مامان
28 آبان 93 14:40
آره منم خیلی اسم مهدی رو دوست دارمولی اکثر بچه های فامیل این اسم رو دارن
مامانی
پاسخ
این هم از مزایای فامیل شلوغه ولی من انقدر دوست دارم که احتمالا بیخیال اطرافیان میشم