کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

وقت ندارم

1393/7/5 10:44
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

مقدمه 1:

تنها موقعیتی که کوثر سوالت رو بی جواب میذاره، موقعی هست که شیر خجالتمیخوره

مقدمه 2:

هرگونه تماس با آقای پدر باید با اجازه کوثرجان باشه، گاهی هر شگردی که بلدم به کار میبرم ولی باز ایشون اجازه نمیده آقای پدر،  کمرم رو ماساژم بده گریه

 

====> دیشب داشت شیر میخورد، منم از فرصت استفاده کردم و گفتم اجازه میدی بابا ماساژم بده، جواب نداد

آقای پدر ادامه دادن مامان خسته شده، کمرش رو ماساژ بدم خوب بشه، باز جواب نداد، خندیدم به باباش گفتم وقت نداره جواب بده

آقای پدر هم استفاده (یا سوءاستفاده)نمود و شروع کرد: شیرخوردنشو متوقف کرد، گفت : " وقت ندارم جواب بدم: ماساژ نده

و ادامه داد..شیطان

******

پ.ن. کمردرد بعد از تولد کوثر هنوز برام دردسرسازه، اگر دوستی تجربه مشابه داره، خوشحال میشم کمکم کنهآرام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهام مامان علیرضا
5 مهر 93 13:02
چه دختر باکلاسی خب وقت نداره چرا شما متوجه نیستید
مامانی
پاسخ
الهام مامان علیرضا
5 مهر 93 13:02
اصلا تقصیر شماست که ازش اجازه می گیرید
مامانی
پاسخ
اگه اجازه نگیریم که با جیغ و داد ادبمون میکنه، مودبانه می پرسیم که مودبانه جواب بشنویم
خاله منیره
5 مهر 93 19:39
عزیییییییزم،جان دلم که مودبانه درخواستشونو رد میفرمایین یعنی در اینده ای نزدیک ما هم باید اجازه بگیریم؟!
مامانی
پاسخ
شک نکن عزیزم
مامان دینا
6 مهر 93 11:24
وای دختر من از الان حسودی می کنه نمی زاره ما پیش هم بشینیم
مامانی
پاسخ
بله، انگار این روش مسری است
مامان محمد مهدي (مرضيه)
6 مهر 93 14:59
خوب بچه وقت نداره ديگه،‌مراعات كنين حالا جالبه من تا ميگم كمرم درد مي كنه محمدمهدي بدو بدو ميره و پماد مياره ميده با باباش و ميگه كمر مامانمو بمال خانم اگه راهي براي خلاصي از درد كمر يافتيد مشتاقم براي دانستنش
مامانی
پاسخ
چشم، نمیشه یکی سفارشو ما رو به این خانوم خانومها بکنه، اخه همه طرف کوثررو میگیرن ما هم اگر اسم پماد بیاد استقبال میکنه چووووون خودش تا ته پماد رو خالی نکنه ول کن نیست شما هم؟؟
الهام مامان علیرضا
7 مهر 93 15:08
رمز من بازم باز نمیکنه برام بذار
مامانی
پاسخ
آمدم
مامان امیرصدرا
7 مهر 93 15:25
ای دخمرک بلا رمز پست بالارا میدی
مامانی
پاسخ
مامان ساناز
7 مهر 93 15:58
عزیز دلم چقدر آخه شیرین زبونن خوب وقت نداره جواب بده چرا مجبورش می کنی برخورد بد داشته باشه
مامانی
پاسخ
باشه، آقا من تسلیمم، دیگه خانوم رو اذیت نمیکنم اخه یکی هم بیاد طرف ما رو بگیره خوووووووووووووووب
اتی مامان
8 مهر 93 8:51
عزیزم خوب درکش کنید موقع غذا خوردن کوثری من مزاحمش نشیدخوب...
مامانی
پاسخ
چشم تسلیم
mahtab
8 مهر 93 16:27
سلام از اشنایی با شما خوشحالم من برعکس شما خیلی زود بقیه وبلاگا رو باز میکنم خندم گرفت از اینکه نوشتین هرگونه تماس باید با اجازه دخترتون باشه عین پسر ما
مامانی
پاسخ
سلام ممنون، منم همین طور چ جالب، این شیوه کنترل گویا در همه خانه هامون هست
خودمِ خودم
9 مهر 93 15:47
پسر منم طاقت نداره حتی باباش دستشو بذاره رو پام! جالبه من در مورد پسرها اینو زیاد شنیده بودم ولی در مورد دخترها برعکسش رو شنیدم یعنی حساسیت نسبت به پدر، نه مادر حالا یه چیزی! چرا از شیر نمیگیریش؟! دوسال بیشتر خوب نیست شیر میدیا! گفته باشم!
مامانی
پاسخ
به نظر میرسه این رفتار تو همه بچه ها مسری باشه از شوخی گذشته فکر میکنم این بخاطر وابستگی بیش از حدشون به مادره، که این تقریبا تو همه بچه ها یکسانه، و بستگی داره به مادر وابسته تر باشن یا پدر، و از اونجا که کوثر وابستگیش به من بیشتره حساس تر هم هست حالا ما در صدسال آینده سعی میکنیم یک عدد پسر بیاوریم شاید او هم قوانین را نقض کرد ممنون از تذکرت، به فکرش هستم، ولی هنوز از خستگی پوشک گیرون در نیومدم، یه کم ذهنم رو باید آماده کنم، بعدحتما اقدام میکنم، البته شیرخوردنش خیلی کمه، یعنی فقط موقع خواب و اکثرا فقط محض جلب توجه و رفع نیاز به محبت و نزدیکیه
مامان زکریا
12 مهر 93 8:31
کلا پلیس امنیت اخلاقی ن تا بچه!!!!!!!!!!! عزیزم ان شالله که کمرت هرچه زودتر خوب بشه حتما تحت نظر یه فیزیوتراپ خوب درمان جدی رو شروع کن که خدایی نکرده بین مهره های کمرت فاصله نیفته یا آب نیاره
مامانی
پاسخ
ممنون، ایشالا اتفاقا باید حتما این کارو بکنم، چون ساعت کاریم هم زیاده و من هم که کارم با کامپیوتره و نشسته، واقعا اذیت میشم ولی از اونجا که غیر از ساعت اداری دلم نمیاد دیگه کوثر رو تنها بذارم، و ساعت اداری هم نمیشه زیاد مرخصی گرفت، هنوز اقدام نکردم
نیلی
14 مهر 93 9:47
عزیزم در مورد کمرت حتما برو دکتر و تحت درمان قرار بگیر. ولی در نهایت تمام دکتر ها در مورد کمر بلند نکردن بار سنگین رو توصیه می کنند. که در مورد ماها که بچه کوچیک داریم این توصیه بی معنیه بچمممممممممم وقت نداره خب
مامانی
پاسخ
بله سرشون بسیاااار شلوغه و پرمو