کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

دست.......پا

1394/1/19 8:03
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

بهش میوه میدم، یه کم میخوره و میره،میگم کم خوردی، بیا بقیه اش هست. میگه : نه چافیه (کافیه)راضی

****

در پی تست اولین آب های خنک امسال، میگه: عالیهراضی

****

بهش میگم: به محافظ تلویزیون دست نزن (میخاد کلیدش رو روشن و خاموش کنه) برق داره

میگه: با پا بزنم؟؟؟راضی

****

در پی بحث های روانشناسانه مهتاب جون و مریم جون (نظرات این پست مهتاب جون)تصمیممان بر قاطعیت شدعینک، بعد از بچه قشقرقش، و قاطعیت آقای پدر، رفته خوابیده، میگه: مامــــــــــــان بیا نازم کنراضی

****

لیوان پر از آب روی اونم در حالتی که روی بالشت ایستاده، برداشته، بعد میگه: داشتم میریزیدمخندونک

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان راحله
19 فروردین 94 17:17
مامانی
پاسخ
مامان راحله
19 فروردین 94 18:37
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم، خیلی لطف داری، امیدوارم برای شما هم مبارک باشه
الهام مامان علیرضا
19 فروردین 94 20:49
سلام دلم برای حاضر جوابی دخترک حسابی تنگیده بود سال خوبی رو براتون آرزو می کنم و امیدوارم آرزوهای خوب براتون ریزیده بشه (پیرو می ریزیدیم) ببوسش از طرف من راستی د رمورد قاطعیت با بچه ها قانونمند باش و درمواقع لزوم پای حرفت وایسا ولی مرتب بهش بگو که دوست دارم و نازش رو بکشالبته جاهایی که می دونی به حرفت گوش نمیده و ممکنه با پافشاری خودت خرا ب بشی اصلا به روی خودت نیار و قاطعیت هات و خرج نکنمنم خیلی وقت ها خیلی از کارها رو زیر سبیلی رد می کنم مخصوصا وقتی تو جمع هستیم و می دونم پافشاری من با دخالت بزرگ ترها مواجه میشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنوم، ماهم حسابی دلتنگتون شده بودیم، ولی احتمال دادم رفتین مسافرت و هنوز درگیری ، و گرنه ما مدام منتظر پست های جدیدتان هستیم ما هم آرزومند آرزوهایتان هستیم راستش ما اصولا قاطعیت عکس جواب میده، یعنی انقدر خودشو میکشه که اجبارا کوتاه میام، به همین خاطر هم اصولا یه کاری که البته خطر نداشته باشه، رو تذکر میدم، ولی بعد خودمو میزنم به ندید، و نهایتا یا همون موقع میاد عذرخواهی(بعد از خوابیدن حس شیطنتش)، یا بعدا تو آرامش براش توضیح میدم که کارش اشتباه بوده، و تا الان که نتیجه گرفتیم علیرضای فرفروک رو ببوس
مامان و بابا
21 فروردین 94 1:01
سال نو مبارک دوست خوبم ایشالا سال خوب و پر برکتی در انتظارتون باشه....دختر خوشگلمونم ببوس ♥♥
مامانی
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک من هم برای شما بهترین ها رو در سال جدید آرزو دارم این هم برای ماهک جون
مامان راحله
22 فروردین 94 18:58
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند
مامانی
پاسخ
زیبا بود، ممنون
ما (من و گاهی بابا)
25 فروردین 94 14:39
سلام ، سال نو و عید و روزت مبارک . رمز به کیا میدین؟
مامانی
پاسخ
سلام وبلاگتون باز نمیشه تا براتون رمزو بذارم!!! بعد نوشت: رسیدم خدمتتون
مامان ندا
26 فروردین 94 15:16
سلام عزیزم بچه منم از الان لجبازی میکنه بعضی وقتا میمونم از دستش چکار کنم
مامانی
پاسخ
سلام از ماست خوش آمدید به نظر من باید قلق بچه ات دستت بیاد گرچه من خودم هم تازه اول راهم، و واقعا به این که فکر میکنم که احتمالا در آینده ای نزدیک، روش همیشگیم جواب نده، درمانده میشم
لوسی می
27 فروردین 94 11:47
پسرک منم هروقت با قاطعیت مواجه میشه میگه مامان بیا بغلم کن! و بعد جیگر من کباب میشه خدا حفظش کنه! اصلا معلوم نیست که کلی گشتم یه خاطره مشترک پیدا کنم بگم پسر منم همینطوریه ها! معلوم بود؟! :دی
مامانی
پاسخ
ما که اصولا قاطعیت جواب نمیده ممنون، خدا گل پسرهای شما رو هم برات حفظ کنه نه اصلا معلوم نبود
ننه علي
2 اردیبهشت 94 7:45
ما شاءالله به این فرشته شیرین زبون
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست علی کوچک ما رو ببوسید