کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

ناراحت شو!!!

1393/5/28 11:49
نویسنده : مامانی
222 بازدید
اشتراک گذاری

بهش میگم ظرف ها از کابینت نریز بیرون، گوش نمیده، می گم ناراحت میشم هاااااااا، شیطنتش اجازه نمیده توجه کنه، چند ثانیه سرمو می اندازم پایین که یعنی ناراحتم، می بینم اثری نداره، خودمو جمع و جور میکنم و به روی مبارک نمیارم...خجالت

چند دقیقه که میگذره باز اومده ظرف جدید برداره، میگه ناراحت شووووووو، و سرمو می اندازه پایین...عینک

پ.ن. اصولا در اینجور مواقع بیشتر از چند دقیقه نمی گذره که میاد دلجوییآرام

***********

اخیرا موشی موشی میخوره، هر خوردنی رو یه گاز میزنه میره سراغ بعدی، میوه، بیسکویت و هرچی که باشه!!!بی حوصله و ما تبرک میکنیمخندونک

**********

حیوان مورد علاقه این روزها پروانه است، حمام و دستشویی شده پر از عکس پروانه، آخه این روزها پروژه عظییییییییییم پوشک رو داریم که تقریبا داره به اتمام میرسهتشویق

**********

شونه رو برمیداره و به موهاش میزنه، بعد از هر حرکت شونه روی موهاش، با ذوق میاد میگه خانووم شدم، خوشگل شدم. منم:بغلبوس

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
29 مرداد 93 13:56
واي خوش به حالت كه پوشك گيرون رو شروع كردي من همچنان تنبلي مي كنم
مامانی
پاسخ
ممنون، من اگه الان اینکارو نمیکردم مجبور بودم بذارم برای عید: چون هم الان تعطیلات تابستانی داشتم، و هم هوا مساعد بود اقدام کردم ولی واقعا مرحله حساسیه، و خیلی باید مراقب باشی که بچه آسیب نبینه، خیلی ها به من گفتن زود انجام دادی و ممکنه عواقب داشته باشه ولی من امیدوارم اشتباه نکرده باشم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
29 مرداد 93 13:57
راستي محمدمهدي هم عين كوثر در اينجور مواقع ميگه ناراحت شو و كار خودش رو مي كنه،‌گاهي هم اصرار داره من ارره تنم (گريه كنم)
مامانی
پاسخ
چ جالب، ماهم با ارره کردن من کوثر بیشتر میخنده و سر حال میاد تا ناراحت بشه
اتی مامان
4 شهریور 93 11:50
ای جونمشیرینی والله...
مامانی
پاسخ
ایشالا این شیرین زبونی ها دخترونه به زودی نصیب شما هم بشه، البته اگه دوست دارین
اتی مامان
5 شهریور 93 12:45
انگار قسمتم نیست نعمت دخترداشتننی نی پسر شدهالبته اول سلامتی مهمه...
مامانی
پاسخ
بچه شیرینه، هرچی باشه ایشالا سلامت باشه و باشی تا همیشه