کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

میهنان

1393/5/5 8:11
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مرتبا گوشی دستشه و تا ازش میپرسی با کی حرف میزنی میگه "میهنان"

احوالپرسی خانوادگی میکنه، گاهی بعد از سلام میپرسه کجایی؟ یا میگه کاری داشتی؟هر ازگاهی هم بین صحبت هاش میخنده یا تعجب میکنه، و صد البته در تمام حین صحبت باید راه بره و گاهی هم وسایل خونه رو به سبک خودش چیدمان کنهراضی

و گاهی هم خارجی شروع به صحبت میکنهخندونک

تازه گاهی گوشی رو میذاره روی گوش من که یعنی حرف بزن، بعد هم بهم میگه که بپرسم مهدی خوبه؟ جباد خوبه؟ علی آقا خوبه؟

دیروز با تلفن خونه زنگ زدیم به میهنان، یه کم که حرف زده خدانگهداریزبانکرده و داده دسته من، داشتم صحبت میکردم که دیدم باز گوشی من دستشه و صحبت میکنه، گفتم با کی داری حرف میزنی ، یه کم فکر کرده میگه "خانووم"خندونک

***

پ.ن.میهنان(مهران) خاله کوثر جانه که اسم گل پسرهاش مهدی و جواد و اسم آقای همسرش علی است

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان
5 مرداد 93 8:45
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
مامانی
پاسخ
مامان محمد مهدي (مرضيه)
5 مرداد 93 9:40
و اين است احوالات پسري ما در اين روزها فكر كنم تو اين سن همه بچه ها مشتاق اين كاران
مامانی
پاسخ
الهام
6 مرداد 93 11:28
مهسا جون مطمئنی درست نوشتی اسمشون و؟ آخه مهران اسم مرد نیست البته شاید هم برداشت من از متنی که نوشتی اشتباه باشه ؟
مامانی
پاسخ
نه عزیزم، درست نوشتم اتفاقا خودش خصوصا تو دوران دانشجویی ماجراها داشت با اسمش و ممنون از دقتی که در خوندن مطالب داری
الهام
6 مرداد 93 11:29
شاید هم منظورت مهرانه بوده و ه آخرش تو تایپ از قلم افتاده
مامان دینا
6 مرداد 93 16:15
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
مامانی
پاسخ
ننه علي
6 مرداد 93 18:04
سلام واقعا شیرین میشه تصور کردم شیرین زبونیاشو
مامانی
پاسخ
سلام واقعاااااااااااا خدا رو شکر که به زندگیمون شیرین ترین شیرینی دنیا رو داده
مامان
15 مرداد 93 12:59
عزیزم خدا دختر گلت را برایت حفظ کنه .گلم خیلی زیبا و با احساس مینویسی .
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست
الهام
18 مرداد 93 12:44
سلام خوبی؟خوشی؟رو ب رشدی؟ بعدی 1 ماه آپ کردم...1 ماه! انرژى مثبت تنها چيزيه که اگه با يکى ديگه تقسيمش کنيد به جاى اينکه نصف بشه دو برابر ميشه ... به جان خودم منتظر انرژی مثبتتم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون آمدم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
22 مرداد 93 10:56
كجايي خانوم خانوما؟
مامان امیرصدرا
24 مرداد 93 7:06
سلام عزیزم قربونت بشم من با این مدل صحبت کردنت
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون ممنون از محبتتون