کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

خسه شدم!

1393/4/15 10:26
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول شالها و روسری هام پخش زمینه، برای nامین بار جمعشون میکنم، البته با اجازه قبلی، میگم این بار که بریزیشون دعوا میکنم

بعد از مدتی انگار باز بازی جدید پیدا نکرده، میره سراغ کشوی روسری ها، یکی رو بیرون آورده، با لحن کاملا جدی میگه دعوا کن (و منتظر نگاهم میکنه)بی حوصله

پ.ن. اصولا صرف تهدید، و اینکه بگم دعوا میکنم، جواب میدهآرامولی این بار خودم هم موندم باید چه عکس العملی نشون بدم!!متفکر

 

****

 ازش اجازه میگیرم بوسش کنم، دوتا بوسش که میکنم فرار میکنه میره،میگه خسه شدمغمگین ( ادامه پست بَسِتهخندونک)

 

****

چندروزی به علت کسالت نرفتم سرکار، و این باعث شد کوثر بعد ازاین چند روز مرخصی استعلاجی بدعادت بشه و کمی بهانه گیرغمگین

برای جلوگیری از ادامه گریه های هر ازگاه و البته برای لوس کردن و عادت شدن این امر براش، بهش میگفتم گریه نکن، کار خوبی نیست.

اخیرا گاهی که کاری مطابق میلش نیست میگه گیه میکنماااااااااااااااااااخسته

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 تیر 93 10:59
سلام شكر خدا رفع كسالت شده؟ باز هم سريال تكراري به هم ريختن ... امان از اين وروجكا محمدمهدي كه وقتي كار بدي مي كنه خودش مياد و ميگه دعوام كن
مامانی
پاسخ
سلام بله ممنون، شکر خدا خوبم بلهههههههههه، از تکراری هم بالاتر چه جالب، و شما در این موقعیت ها چی کار میکنید؟
مامان دینا
15 تیر 93 13:35
امان از دست این وروجکها از دست زبونشون از حالا کم میاریم چه برسه به اینگه بزرگ بشن
مامانی
پاسخ
اتی مامان
15 تیر 93 18:36
خدابد نده عزیزم...ای جونم..تصور صداش رو میکنم ذوق میکنم(بوس)
مامانی
پاسخ
ممنون گلم ایشالا به زودی با نی نی گل خودتون هم ذوق میکنید
الهام مامان علیرضا
15 تیر 93 23:40
چه جالب عکس العمل های کوثر جون در این مورد بسیار شبیه عکس العمل آویناست. آوینا هم وقتی کار بدی انجام میده میاد دستشو میگیره جلوی مامانش میگه "بزن"! چاره ای هم نداره فعلا، نترس چند وقت روز دیگه یادش میره اوه اوه چه نازی داره این دختر بابت بوسیده شدن ایشالا که بلا دوره عزیزم خواهر جان بهت پیشنهاد می کنم وقتی کسالت داری بری سر کار آخه سر و کله زدن با یک بچه خیلی بیش تر از سر کار رفتن انرژی می بره
مامانی
پاسخ
این اولین بار و احتمالا آخرین بار بود که چنین رفتاری رو داشت (توی چندروز اخیر دیگه تکرارنشده) بعله، جالب اینجاست که با این ناز، لوس هم هست، یعنی گاهی بغل خاله هاش نمیره، ولی برای بوسیده شدن هیچ ممانعتی نمیکنه، و حااااااااااال میکنه ممنون گلم، الان خوبم آره عزیزم ، واقعا، ولی خب گاهی به همون اندازه هم انرژی نداری که بین دو گزینه انتخاب کنی
اعظم
16 تیر 93 8:23
خدا بد نده عزیزم، چی شده؟ الان خوبی؟ خب ارزششو داره چند روز رو با دخمل گلت باشی هرچند ممکنه حال بدت مانع لذت بردن از بودن با نازنینت باشه! در هر صورت حق با کوثر شیرین و دوس داشتنیه، مامانی!
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون، شکر خدا الان خوبم بله هر یه ساعت با بچه ها بودن ارزشمنده، ولی خب باید انرژی اش رو هم داشته باشی بعععععععععععععععععععلهههههههههههههههه، همیشه حق با ایشان است
بهار مامانه برسام
16 تیر 93 12:08
خدا رو شکر که اینبار کامنت هام ثبت شدن و چه خوب شد شما کامنت رو به من دادی من بلافاصله که کامنت شما رو دیدم بهتون جواب دادم باز خدا رو شکر که من امروز آنلاینم وگرنه چه بد میشد...... عزیزم خدا رو شکر که شما هم دیگه از من ناراحت نیستی امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم چون شما قطعا دوست خوبی هستی روی ماه دخمل خوشمل و نانازی رو ببوس مامان گل مهربون
مامانی
پاسخ
واقعا خدا رو شکر فکر کنم این بار دیگه نی نی وبلاگ خجالت کشید من هم از دوستی با شما خوشحال میشم ممنون از لطفتون
لیلا
17 تیر 93 2:06
ایشالا زود خوب بشی عزیزم ببوس اون لب ودهنو که انقدر شکرمیریزه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، شکر خدا خوبم بازم ممنون
مامان
17 تیر 93 10:12
سلام دوست عزیزم . خوبی خانومی؟چه خبر ها عزیزم؟ خوش میگذره ؟ نماز و روزه هایت قبول حق باشه عزیزم . به منم سر بزن
مامانی
پاسخ
سلام، ممنون، طاعات شما هم قبول باشه چشم آمدم
مامان
19 تیر 93 8:27
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ نماز ور روزه هاتون قبول حق باشد و امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام ممنون نماز و روزه های شما هم قبول حق
آرش
21 تیر 93 8:40
آرش
21 تیر 93 8:41
سلام