کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

سو کو؟؟

1393/2/30 14:16
نویسنده : مامانی
208 بازدید
اشتراک گذاری

 اگر تونستی عنوان پست رو قبل از خوندن این پست معنی کنی!خندونک

پاسخ های خود را بعدا ارسال فرماییدزبان

**

یکی از موجوداتی که  تقریبا هیچ وقت برام قابل تحمل نبوده و فکر نمیکنم برای کسی هم این حس متفاوت باشه

به قول کوثر جان سو یا سوسکهبی حوصله

البته این حس تا دیشب معنا داشت، ولی از اون زمان که این موجود ناخوشایند به سرگرمی برای کوثر تبدیل شد و باعث شد نفهمه و تمام شامش رو با نظاره کردن سو و پیگیری رفت و آمدش بخوره، این حس کمی تغییر کردبدبو

بدتر اینکه تا سو ناپدید میشد میگفت سو کو؟؟ بیارشخطا

حالا هی از ما  اصرار که کثیفه و زشته و من می ترسم و از کوثر انکار که نه نترس، نه کثیف نی و ...بی حوصله

***

-به تمام مامان های بچه های بدغذا این تجربه رو پیشنهاد میکنمخندونک، البته با رعایت موارد ایمنی از قبیل بودن در یک فضای باز و البته در یک بلندی که فقط نظاره کردن از دور امکان پذیر باشه، و البته تعداد این موجودات کم باشه تا باعث وحشت نگرددشیطان

--نمیدونم دقت کردین که  حتی از تایپ اسمش هم یه جوریم میشه، چ برسه به تحملش و البته ذوق کردن همراه کوثر در مواجهه باهاشسبز

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

زندگی از آ...تا...ی
30 اردیبهشت 93 15:33
سلام مامان نازنین دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید فرمول انواع ماسک های زیبایی رو یاد بگیرید و تو خونه درست کنید؟ دنبال جدیدترین نکات خانه داری هستید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی و درمانهای خانگی می گردید؟دوست دارید برای کوچولو داستانهای قشنگ قشنگ تعریف کنید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا همه روزه از مطالب جالب و مفیدش استفاده کنید. به هر موضوعی هم علاقه داشتید تو قسمت نظرات پیشنهاد بذارید تا تیم آ...تا...ی درموردش براتون مطلب بذاره. داستانهای قشنگ خودتون و کوچولوتون رو بدید تا به اسم خودتون یا کوچولو در سایت گذاشته بشه.
اتی مامان
31 اردیبهشت 93 11:32
ای جان...کاش ما بزرگترها هم مثل تو بودیم خاله جوننوش جونت اون غذایی که خوردیروشون رو کم کردی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله
مامان محمد مهدي (مرضيه)
31 اردیبهشت 93 13:34
امان از دست اين وروجكا ولي ماماني يه اعتراف بكنم؟ من حاضرم بچم هيچ وقت غذا نخوره ولي سوسك نبينم چه برسه در معيت سوسك به بچم غذا بدم (خجالت) (وحشتناك) نمي دونم چرا چند روزه شكلكها برام نمايش داده نميشه
مامانی
پاسخ
عزیزم من هم قبلا همین حس رو داشتم، ولی الان که کوثر به خاطر دندونهاش خیلی بدغذا شده و تقریبا سرهر قاشق حالت تهوع داره، و اگر هم به اندازه نخوره، شب خواب نداره به این راضی شدم البته عزیزم فکر کنم توصیه های ایمنی رو جدی نگرفتی، وگرنه بلا به دووووووووووووووورکی گفته من در معیتایشانبودم ما فقط از دور و پشت پنجره حیاط رو نگاه میکردیم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
31 اردیبهشت 93 16:14
واااااااااااااااااای حقا چیزای ندیده و نشنیده چه دخمل شجاعی مامانی هم خندیدم هم شااااااااااخ دراوردم
مامانی
پاسخ
آرش
31 اردیبهشت 93 21:33
عافرین به کوثرکوچولوخانوما یه کمی یادبگیرین کوثرکوچولواز سوسک نمیترسه بعدشماها میترسیناینم یه بوس واسه کوثرکوچولو
مامانی
پاسخ
ممنون
الهام مامان علیرضا
1 خرداد 93 8:36
صلامهم نیست خاله فقط برای شما جالب بوده همین... کاش همه مون در دوران بچگی بودیم و این مفاهیم زشتی و کثیفی و چندش آور بودن و نمیدونستیم شام هم نوش جونت عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جوون واقعا، منم بهمین موضوع رسیدم ممنووووووووووون
الهام
2 خرداد 93 18:50
دانشگاه چیست ؟ ! سرزمینی است که پسرا برای فرار از سربازی و دخترا برای پیدا کردن شوهر به آن پناه میبرند و این وسط حالا یه چند خط درسم میخونن! غیره اینه؟ ....................... با " رفتیم مرخصی " آپم... مشتاق دیدار...
مامانی
پاسخ
اومدم
الهام
3 خرداد 93 11:05
خب وقتی در طولِ ترم نخونیش میشه بدبختی... اوه اوه...حجم کتابامو ندیدی... 2تا امتحانِ تپل دارم ک ازشون میترسم(پایگاه داده و سیستم عامل) حالا پایگاه داده استادش خوبه راه میاد باهامون سیستم عاملو چیکا کنم؟ دعا یادت نره خانومی...پریروز ی میانترمی ازمون گرفت نامرد،هممونو سورپرایز کرد...اصن ی چیزی بود[تشویش]
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم ایشالا که تو همه امتحانها موفق باشی منو بردی به دوران دانشجوییم، شب تا صبح بیدار موندنها، از بی خوابی صبح امتحان رفتن تو دیوار اتاق و ... و البته استادهایی که اصولا فراموش کردن خودشون هم روزی دانشجو بودن خداصبر و توانت بده
الهام
3 خرداد 93 12:20
بی بلا ممنونت! البته منم یکم دارم لوس بازی درمیارم من بیدار نمیمونم،ببینم وقت ندارم میرم تو فکر تقلب و راههای تقلب کردن! ترم پیش با 3روش 3تا از درسارو تقلب کردم... واقعا بعضی از اساتید واقعا بی انصافا،یکیشون میخاس منو بخاطر 0.1 بندازه،خدا بم رحم کرد[تشویش]
مامانی
پاسخ
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
3 خرداد 93 22:40
مامانی به منم رمز میدی
مامانی
پاسخ
بله عزیزم اومدم
لوسی می
10 آبان 94 16:56
منم مثل مامان محمدمهدی ترجیح میدم که بچه غذا نخوره تا اینکه به یک سوسک نگاه کنیم و بخوره! حتی از ده کیلومتری حتی تو تی وی و یا هرجایی که دیده بشود! البته فرط چندشی که من از سوسک سراغم میاد چیزی فراتر از تصور دوستانه! بهتره که به بچه نگیم زشته و می ترسم بذاریم خودش در مورد احساسش تصمیم بگیره.
مامانی
پاسخ
به نظر من هم واقعا حیوان چندش آوریه ولی وقتی بچه گیر میده (به هرچیز غیر مضر)، من خیلی گیر نمیدم آره خیلی این رفتار خوبه، ولی نمیدونم وقتی بچه ی تو مثلا بخاد سوسک رو بگیره، چی کار میکنی، یا مثلا بگه بگیرش بیار تو اتاق من دوست دارم باهاش بازی کنم و ...