کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

آینه ... (2)

1393/4/8 11:40
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکش گوش به حرفش نداده و توی ماشین روی پاش درست ننشسته، می افته پایین، بلندش میکنه میگه : اشل نداره (اشکال نداره)زبان

***

از بس خواهش کردم که بیاد پوشکش رو عوض کنم و شیطونیش اجازه نداده بیاد خسته شدم، به حالت قهر رفتم خوابیدم، اومده پشت سر هم میگه سلام مامان... طاقت نیاوردم و جوابش رو دادم، می خنده، میگه برم بازی، و میره، قبل از رفتن میگه بخشید (ببخشید)، سلام برسونخندونک

هنوز ربع ساعت نگذشته که می بینم دقیقا همون رفتار منو با عروسکش (عسل) تکرار میکنه: باهاش قهر میکنه و ...

مرتب هم بهش میگه نم میدی هاااااااااااااااااازبان

گاهی هم  با عصبانیت میگه خدایا ... (بقیه مناجات هاش یا بهتره بگم غرولند هاش رو من هم نمی تونم ترجمه کنمزبان)

***

طبق معمول روسری ها و شال هامو پخش زمین کرده، عسل رو نشونده که سرش کنه

صدای گریه اش بلند میشه، آخه عسل نمی شینه... دلخور

پ.ن. عروسکش از این عروسکهای بافتنی هست که قابلیت تغییر وضعیت نداره، به اینکه من نگهش دارم و روسری سرش کنه هم رضایت نمیده، باید عسل خانوم از الان مستقل باشه و خودش روی پای خودش بایسته و بشینه!راضی هرچی گفتم عسل کوچیکه، هنوز بلد نیست بشینه یا بیاسته فایده نداشت که نداشتخسته

***

پ.ن.2. دوتای دیگه از دندونهای آسیابت هم در اومد: مبارکت باشه عزیزممحبت

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
8 تیر 93 12:30
اي فداي مامان بازيات گل دختر آينه رو خوب اومدي دندوناش هم مبارك
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون، خدا نکنه
مامان
8 تیر 93 13:15
آخی چه ناز نوشتی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطف شماست
لیلا
8 تیر 93 18:43
ای جونم،چه خوردنی... چه حالی میکنید با ملوسک تون
مامانی
پاسخ
ایشالا خدا روزی همه علاقمندان بکنه
اتی مامان
8 تیر 93 19:12
کوثری همیشه باعث خوشحالی مامانی شورویش دوباره دندونات مبارک
مامانی
پاسخ
گرچه وظیفه سنگینی است ولی خب چه میشه کرد: چشم خاله جون به قول خودش ممون = ممنون
منیره آزادی
9 تیر 93 18:37
از اینکه یهم سر زدید ممنونم، من هم شما و کوثرجان رو از روی نظرات وبلاگ علیرضا میشناسم، انشالا هیچ وقت حسی که این روزا دارم رو تجربه نکنین.. خوشحال میشم همراه همیشگی شما و شیطنتهای کوثر جان نیز باشم
الهام
10 تیر 93 10:41
عجب شیرین زبونی شده این خانم خانماااااا آفرین به کوثر خانم که از الان به حجاب عسل خانم توجه ویژه داره این استقلال و خوب اومدی یادمه علیرضا هم از این کارها زیاد می کرد و نق می زد مثلا میخواست ماشین شو بذاره روی یه ماشین دیگه نمی تونست دعواش و سر من می کرد
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون واقعا؟ پس همدرد دارم
آرش
21 تیر 93 8:48