کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

دندون

1393/3/24 11:14
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

داشت میخندید، و فرصتی شد تا لثه هاش رو چک کنم که دندونی در آورده یا نه، گفتم کوثر دیگه دندون در نیاوری؟؟

و بعدم ادامه بازی و خنده...

شب موقع خواب میگه دندون و دندونهای خودشو نشون میده، بعدم به دهن من اشاره میکنه، دهنمو که باز کردم  با خوشحالی میگه دندون درآوردی...خندونک

***

پ.ن.

اجازههروقت در چنین موقعیت هایی قرار میگیرم علاوه بر لذتی که از دقتش میبرم و حظی که از محکم بغل کردنش؛  یه کم هم میترسم، از اینکه گاهی فراموش میکنم دارم چی کار میکنم: معنی کردن دنیا برای یه فرشته آسمونی

الهی الغوث

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
24 خرداد 93 13:48
حالا چند تا دندون در آوردي ماماني؟
مامانی
پاسخ
هنوز در مراحل اولیه شمارش هستیم
لیلا
27 خرداد 93 14:59
خانومی من لینک تون کردم خوشحال میشم لینکم کنید
مامانی
پاسخ
ممنون شما هم لینک شدید
مامان
28 خرداد 93 8:25
سلام عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی ؟ خانومی خوبی؟ چه خبرها؟
مامانی
پاسخ
سلام ممنون صبح شما هم بخیییییییییییییر
لیلا
29 خرداد 93 2:22
سلام به من رمز میدین؟؟؟
الهام
29 خرداد 93 9:55
سلام تولد داریم تولدِ مرجان اومدیا
مامانی
پاسخ
امدماااااااااااااااااااا
ننه علي
30 خرداد 93 22:25
سلام عزيزم نازي بلا تشبيه ولي بچه ها همه همين طورن مثلا من كه دماغ عليو پاك ميكنه دنبالم مي افته كه ست كنه تو دماغم
مامانی
پاسخ
خب نکن مادر گرامی، آنچه که برای خود نمیپسندی برای علی جان ماهم مپسند
مامان
1 تیر 93 11:39
مبارک باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
دندون های من یا مامانم؟