کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

❤پرنسس کوثر❤

آری

1393/3/18 10:58
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

*واژه محبوب و البته پرکاربرد این روزها "سلام" هست: سلام طوطو، سلام ماه، سلام مورچه، سلام بابا و ...

ساعت3 نصف شب چند میلیمتر پلکهاشو باز میکنه، با ذوق میگه سلام مامان و قبل از شنیدن جواب خوابش می برهبغل

**تقریبا بیشتر سوالها جوابش یکسانهبی حوصله : نه کچل(میخای بخوابی، میای پوشکت رو عوض کنم، میخای لباستو عوض کنم، غذا میخوری و ..) معدود سوالاتی هستند که جوابشان متفاوتآرام است:   آری

متنظر یادم به کودکی خودم افتاد، دوران ابتدایی ، در امتحانها اصولا به جای جواب بله بسیار مودبخندونک میشدم و می نوشتم بعلهزبان و اصلا هم به نظرم اشتباه نمی اومدخجالت

***تقریبا هیچ رفتار یا گفتاری رو بدون تقلید نمی گذارهاجازه

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان رضا
18 خرداد 93 11:20
عزيزم خدا حفظش كنه نمي دونم چرا بچه ها از خواب و خوراك فرارين رضا هم اينطوره اعصابمو خرد كرده
مامانی
پاسخ
ممنون آآآآآآآآآآآآآآی خواهر دست روی دلم نذار که از این بابت خونه
الهام مامان علیرضا
18 خرداد 93 14:52
همه شون هیمینن عزیزم علیرضا هم همینه ایشالا همیشه سلامت باشه
مامانی
پاسخ
امین
مامان امیرصدرا
18 خرداد 93 19:11
سلام دوست عزیز خداحفظش کند چند سالش است این وروجک خوشحال میشم به من سربزنید
مامانی
پاسخ
سلام چشم، امدم
آرش
18 خرداد 93 19:31
مامانی
پاسخ
مامان امیرصدرا
19 خرداد 93 16:11
سلام به هم رمز میدین
سحر
20 خرداد 93 12:20
سلام، دختر نازت رو از طرف من ببوس، ممنون که به من سر می زنی و با نظراتت منو شرمنده می کنی.
مامانی
پاسخ
ممنون