کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

لخبَند لطفا:)

1395/1/14 14:29
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

عـــــــــاشق ژله است، البته نه خوردنشغمگین، که وقتی از قالب درمیاری کیف کنه و نگه داره تا خراب بشه!!غمناک

***

امکان نداره چایی بریزم و نگه منم میخام، حتی اگه قبلش چایی خودشو خورده باشه، و من یادم میاد اون روزهایی که برام سوال شده بود که چرا خوراکی های خواهرم از مال من خوشمزه ترهآرام

***

تو موقعیتی بهش میگم :قربون چشمهای بادومیت         میگه: مرسیخندونک

***

یه اسباب بازی گم شده رو براش پیدا کردم، میگه: من به تو افتخار میکنمزیبا

***

به آقای پدر میگه: من میخام پولهام رو ببرم بانک، پس انداز کنمراضی

***

هراز گاهی کاغذی رو میاره میده بهم که اینم نامه شما، از طرف پیتره، یا کلارا  (شخصیت های کارتون هایدی)

***

هنوز از تبعات "هایدی" دیدن رها نشدیم که کارتون "بنر" شروع شده

میگه: من سمجاق (سنجاب) میشم توام گربه باشبدبو

***

با آقای پدر حرف میزنیم و میخاد کارتون ببینه، میگه: ساکت حرف بزنیدخندونک

***

بعد از مهمونی، دارم قابلمه میشورم که میگه: میدونم کار سختیه، من اگه مامان شده بودم تو این کارهای سخت کمکت میکردمبغل

***

دیگه خونه مامان جون که میریم سرظرف شستن نباید باهاشون تعارف داشته باشم، چون کوثر مصرانه از آشپرخونه بیرونشون میکنه: که شما خسته شدین، برین مامانم میشورهزیبا

***

وبلاگ آیدین جون رو نشونش دادم، میگم: اسم این اقا پسر آیدینه، میگه: آیدین؟ میگم بله

میگه: چه چتر خوشگلی داره، مبارکش باشهراضی

***

عروسکهاشو میذاره توی بغل من، میگه لخبند بزنید لطفا، لخبنـــــــــــد، عسل، هانی (عروسک هاش) نگاه کنید

و با گوشیش عکسمون رو میگیره، بعدم میاد نشون من میده که ببین هانی به دوربین نگاه نکرده، یا مثلا عسل اخرش لخبند نزده، یا مامان بد افتادهخندونک

***

پ.ن. گرچه با تاخیر، ولی به رسم ادب: سال نو مبارکآرام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahtab
15 فروردین 95 14:34
سلام سال نو مبارک این دختر عشقه...ماشالا بهش...کلی خندیدم از حرف زدن های شیرینش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، سال نو شما هم مبارک و پر از حس های خوب شما همیشه به ما لطف داری
الهام
16 فروردین 95 11:58
سلام و سال نو بر شما هم مبارک سال خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم ماشاله به کوثر خانوم که دایره لغاتش رو به افزایشه و بجا و بموقع ازشون استفاده می کنه
مامانی
پاسخ
سلام الهام جان، ممنون از لطفت البته تلویزیون هم در این زمینه نقش زیادی داره