کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

هُملت

1394/11/12 11:17
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

اخیرا وقتی کاری رو مایل نیست انجام بده، خجالتی میشهشیطان

میگم کتابو از عمو بگیر             میگه: من خجالت میکشم،  اما موقع بازی با گوشی عمو، شجاع میشهشیطان

میگم بیا بوست کنم (میدونه از نوع چلوندنه) میگه: نه، خجالت میکشمخندونک

***

میگه: اگه زحمتی برات نیست، لطفا یه لیوان آب بهم بدهبغل

***

رفتیم تولد خواهرزاده ام، آخرشب به همه میگه: فردا هم تولد منه، بیاین خونه مون

بعدم به من میگه: همـــــــــــــه رو دعوت کردمراضی

فردا صبح علی الطلوع: چرا مهمونها نیومدن؟ کیکم کووووووووو؟ شمعم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریه

***

میگم: میخام املت درست کنم            (نخورده) میگه: من هُملت دوست ندارم هااااااااابی حوصله

***

ساعت یک شبه، میگه: من خوابم نمیاد، میخام بازی کنم

میگم: باشه برو    میگه: تنهایی؟؟؟؟؟؟؟     میگم نه، من نگاهت میکنم

میگه: تنهایی برم؟ با کی بازی کنم؟   میگم با اسباب بازیهات

میگه: نه، با آدم میخام بازی کنمزیبا

***

تلویزیون صلوات پخش میکنه، دستهاش رو، به طرف آسمون بلند میکنه، و به منم میگه: دعا کنبغل

***

تا نصفه های دعای فرج رو میخونه، آهنگش تو ذهنش ثبت شده، یعنی جملات رو حفظ نیست، ولی وقتی میخونی با کلمات نصف و نیمه راهنمایی میکنه که جمله بعدی چیهبغل

***

در اثر بیماری، کم حوصله شده، با کوچکترین دلخوری، گریه راه می اندازه، و میگه: دیگــــــــــــــه دوسِت ندارم

وقتی هم راه حل های من برای رفع دلخوری رو میشنوه، میگه: نه دیـــــــــــــــــگه فایده ندارهخطا

***

پ.ن. به قول دوستیآرام الهی، خدا هیـــــــــــــــــــچ مادری رو با بیماری فرزندش امتحان نکنهفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

mahtab
13 بهمن 94 7:23
سلام ایشالا زودتر خوب شه کوثر جان علیرضا هم یک هفتست مریضه و بی حال امروز میخوام دوباره ببرمش دکتر
مامانی
پاسخ
ُسلام ممنون الهی که علیرضا جون هم هرچه زودتر سلامتی کاملش رو به دست بیاره
مامان ساناز
17 بهمن 94 10:08
منم هملت خیلی دوست دارم خدا نگهدار این شیرین زبون باشه الهی زودتر مریضی دست از سر این گل دخمل بر داره و بره پی کارش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم کوثر هم وقتی خورد، دوست داشت ممنونم عزیزم، امیدوارم همه بچه ها همییشه سلامت باشن سارینای گلمون رو ببوس
لوسی می
18 بهمن 94 19:19
عجب دوستت دعای باحالی داره دمش گرم! الهی آمین
مامانی
پاسخ