کوثرجانکوثرجان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤پرنسس کوثر❤

چرا؟؟؟

1394/9/10 10:57
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

به آقای پدر میگه: کجا میری با این همه عجله؟؟؟راضی

***

بهم میگه: اون روزها که من پیش خدا بودم، هنوز پیش تو نبودم، فلان کارو انجام دادمخندونک

***

رفتیم یه مهمانی که موهای میزبان بلند بوده، بعد میگه مامان بذار موها بلند بشه تاااااااااا اینجا،و با حالت ناز موهای بلند روی صورتش (مثلا)رو کنار میزنهخندونک

***

ساعت 12 و اندی از شب گذشته رو نشون میده، و کوثر هنووووووووز مشغول بازی

میگم: من دیگه خوابم میاد             میگه: چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

***

خواهش نوشت: این پست بیشتر بهانه بود برای التماس دعای خیرتون، برای پدربزرگ کوثر، که یه هفته ایه بیمارستانهغمگین

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام
11 آذر 94 10:41
سلام ایشالا خدا هر چه سریعتر به همۀ مریض ها و مخصوصاً پدربزرگ کوثر جون لباس عافیت بپوشونه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از دعات، و الهی که در حق همه مریض ها مستجاب بشه
مریم مامان آیدین
11 آذر 94 16:35
سلام دوست گلم... از ته دل دعا میگنم پدر بزرگ کوثر نازم زود زود با سلامتی کامل برگرده خونه و من عااااشق ان شیرین زبونی های دخترکتم اون وقت ها که من پیش خدا بودم...خدااااا...وروجک
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم بابت دعات میبینی خواهر، ما جرات نداریم حرف بزنیم بدون اینکه به عاقبتش بیاندیشیم!!ماهم که بسسسسسسسیور عاقبت اندیش
لوسی می
14 آذر 94 13:15
ان شالله بهتر بشن دخترک گلت هم ماشالله روز به روز شیرین زبونتر میشه. خدا حفظش کنه. اینم لینک اونی که سرچ خواسته بودی: http://www.aparat.com/v/8McQj/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF_%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%86%2F%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8_%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1
مامانی
پاسخ
ممنون بابت نظرت لینک رو گذاشتم، شاید به کار کسی خورد
مامان ساناز
15 آذر 94 11:55
الهی هر چه زود تر به صحت و سلامتی برسن... کوثر جون رو ببوس
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فهیمه
20 آذر 94 1:23
انشالا هر چه زودتر حالشون خوب بشه و برگردن خونه
مامانی
پاسخ
سلام ممنون از دعای خیرتون